شمانیوز
شما نیوز

استوکس- پرسپولیس امروز نهایی می شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جزییات مذاکرات با کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کرد.

استوکس- پرسپولیس امروز نهایی می شود

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران پیرامون جلسه مدیران باشگاه های فوتبال ایران با AFC و مسائل مربوط به خروجی این جلسه صحبت کرد که در ادامه می خوانیم.

بحث هایی که با دکتر علی نژاد مطرح شد بسیار مهم بود. باید برای مردم روشنگری کنیم. باید ببینیم اگر این توافق انجام نمی شد چه اتفاقی می افتاد؟

اولا اینکه محرومیت دو الی سه ساله برای فوتبال ایران اجرا می شد و شکی در آن نبود.

بحث دوم تیم ملی بود که در معرض این خطر قرار می گرفت و شاید جام جهانی فوتبال را با شرایط سختی از دست می دادیم.

بحث سوم جریمه نقدی سنگینی بود که به دلیل ضررهایی که اسپانسرها به آن ها وارد میشد به ایران تحمیل می شد.

مورد چهارم نهادینه شدن این موضوع بود مثل ماجرای عربستان که در AFC نهادینه شده است. آیا کسانی که اکنون مخالفت می کنند می توانستند مقابل مردم پاسخگو باشند؟ ما در جلسات متعددی که داشتیم اتفاق نظر پیدا کردیم که یا 4 تا تیم می روند یا 4 تیم نمی روند.

باید قاطعانه مقابل تهدید AFC ایستادگی می کردیم. این حالت باعث شد در جلسه با AFC، آنها حالتی تدافعی داشتند. این موضع گیری بسیار هوشمندانه بود و اثراتش را در جلسه معروف دیدیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: کسانی که دستی در آتش دارند باید ابتدا نقطه نظرات خود و بحث های AFC را بگویند و بعد شما از مردم بپرسید که نظرشان چیست. بحثی که وجود دارد این است که باید خودتان را جای مدیران باشگاه ها بگذارید.اگر ما می گفتیم نه و آنها نیز می گفتند نه، هرکسی کار خودش را می کرد و ما ضرر می کردیم. ما باید یک جایی تعامل می کردیم.چرا ما این فرصت را از هواداران ورزش بگیریم و بگوییم قطعا حرف ما درست است. عربستان رفته سازمان ملل را هم خریده است و ما نمی توانیم منکر شویم. تمام روی صحبت AFC هم درباره باشگاه ها بود که می گفت نمی خواهیم باشگاه ها را از دست بدهیم. 

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که رضایت مردم را جلب کردیم. خوشحال هستیم که هواداران ما امروز خوشحال هستند . درباره آقای استوکس نیز باید بگویم که کارهای انتقالش انجام شد و فردا نهایی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    بازی راشروع کنید بیادسرداردلها حاج قاسم سلیمانی عزیز موفق باشید پرسپولیس