شمانیوز
شما نیوز

رنگ پیراهن دوم بارسلونا مشخص شد

باشگاه بارسلونا و کمپانی نایک اعلام کردند که پیراهن دوم بارسلونا درفصل آینده (فصل 21-2020) به رنگ مشکی خواهد بود.

رنگ پیراهن دوم بارسلونا مشخص شد

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  رنگ صورتی برای پیراهن سوم باشگاه کاتالان در فصل آینده در نظر گرفته شده است. چندی پیش وب سایت فوتی هدلاینز از انتخاب این رنگها برای پیراهنهای دوم و سوم باشگاه کاتالان خبر داده بود و حالا این خبر تائید شده است. پیراهن اول بارسلونا در فصل آینده نیز دیگر به صورت چهارخانه نخواهد بود و سه راه برروی جلوی پیراهن بارسا به چشم می خورد.

نکته جدیدی که در پیراهن اول فصل بعد بارسلونا به چشم می خورد، این است که دو رنگ آبی و اناری پیراهن بارسلونا با راه هایی طلایی از هم جدا خواهند شد. فوتی هدلاینز پیش از این، از این طرح پرده برداشته بود . هر چند که حالا تغییراتی جزئی در طرح درنظر گرفته شده اعمال شده و راه های طلایی رنگ باریک تر از آن طرحی است که پیش از این رونمایی شده بود.

نکته جالب توجه در لباسهای دوم و سوم بارسلونا که توسط کمپانی نایک درنظر گرفته شده، رنگهای آنهاست. پیراهن دوم بارسلونا برای فصل آتی مشکی رنگ خواهد بود که علاوه بر رنگ مشکی در آن از رنگ طلایی متالیک نیز استفاده شده است. طرح باشگاه بارسلونا هم با ترکیبی از این دو رنگ روی پیراهن نقش بسته است و روی پیراهن سوم تیم که به رنگ صورتی است، ترکیبهایی از رنگ مشکی نیز به چشم می خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied