شمانیوز
شما نیوز

زیدان در آستانه سرمربیگری تیم ملی فرانسه

زین الدین زیدان گزینه اصلی جانشینی دیدیه دشان روی نیمکت مربیگری تیم ملی فرانسه است.

زیدان در آستانه سرمربیگری تیم ملی فرانسه

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   در طول سالهای اخیر نام زین الدین زیدان بارها با نیمکت مربیگری خروسها مرتبط شده است ولی حالا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه شخصا در مورد احتمال حضور زیزو روی نیمکت مربیگری تیم ملی این کشور صحبت کرده است.

نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در گفتگو با کانال + در این باره گفته:« روزی که دیدیه دشان پست مربیگری تیم ملی فرانسه را ترک کند، زین الدین زیدان فرد مناسبی برای هدایت تیم ملی ماست.»

دیدیه دشان در سال 2012 هدایت تیم ملی فرانسه را در دست گرفت و جانشین لوران بلان شد و در ماه دسامبر قراردادش را با این تیم تمدید کرد که این سومین تمدید قرارداد او با خروسها بود. 

بدین ترتیب دشان تا پایان جام جهانی 2022 قطر سرمربی تیم ملی کشورش خواهد بود. او که سرمربی محبوبی در بین فرانسوی هاست در سال 2018 با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شد. از سوی دیگر تجربه زین الدین زیدان در دنیای مربیگری فقط به حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید در دو دوره خلاصه می شود. اما نتایج کسب شده و جامهای فتح شده او روی نیمکت مربیگری رئال مادرید باعث شده تا از او به عنوان یک سرمربی موفق یاد شود و از همین رو او یکی از گزینه های اصلی جانشینی دیدیه دشان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied