شمانیوز
شما نیوز

یحیی در اندیشه پیروزی بر تراکتور

کادر فنی پرسپولیس نشست ویژه ای را برای بررسی بازی های تراکتور تبریز در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر برگزار کردند.

یحیی در اندیشه پیروزی بر تراکتور

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  خواب زمستانی فوتبال ایران به دلیل تعطیلات میان فصل لیگ برتر فوتبال ایران رو به اتمام است تا بار دیگر تیم ها به مصاف همدیگر بروند.

بدون شک یکی از حساس‌ترین بازی های هفته هفدهم لیگ برتر دیدار بین پرسپولیس و تراکتور تبریز خواهد بود. سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف تیم پرطرفدار تبریز می روند که شرایط نیمکت هر دو تیم نسبت به دور رفت که باخت پرسپولیس را به همراه داشت متفاوت است.

یحیی گل محمدی که سابقه نشستن روی نیمکت تراکتور را دارد در نقل و انتقالات زمستانی از شهرخودرو به پرسپولیس آمد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. تراکتور نیز پس از جدایی مصطفی دنیزلی تنها یک بازی به احد شیخ لاری اعتماد کرد و مالک متمول این باشگاه هدایت سرخ های تبریز را به ساکت الهامی سپرد تا تراکتوری ها در چهار هفته پایانی نیم فصل اول نتایج خیره کننده ای کسب کنند. بردهای متوالی که بار دیگر موجب قرار گرفتن تراکتور با ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول شد تا تنها چهار امتیاز با حریف صدرنشین خود در روز یکشنبه ششم بهمن ماه فاصله داشته باشد.

یحیی گل محمدی که می خواهد قدرت فنی خود را از همان بازی نخست به رخ بکشد نشست ویژه ای را با کادر فنی و سپس بازیکنان پرسپولیس برگزار کرد و از آنها خواست ذهن خود را آماده شروع بازی ها کرده و تمرکز لازم را برای بازی با تراکتور کسب کنند.

سرمربی پرسپولیس دیدارهای اخیر تراکتور تبریز را بطور کامل بررسی کرده تا شناخت کافی از شیوه تاکتیکی شاگردان ساکت الهامی به دست آورد.

آنالیز تراکتور توسط مربیان پرسپولیس در حالی صورت گرفت که تمرینات پرسپولیس در چند روز اخیر نسبت به زمان حضور گابریل کالدرون و حتی برانکو ایوانکوویچ نیز تغییر محسوسی پیدا کرده بود.

باید دید این تیم با وجود اضافه شدن کریستین اوساگونا و همچنین حضور احتمالی آنتونی استوکس در جمع بازیکنان سرخ پایتخت چه عملکردی را مقابل تراکتور خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه هفته آینده، ششم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تبریز می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied