شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت رونالدو و مسی برای کوبی برایانت

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نسبت به درگذشت کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال و دنیای ورزش، واکنش نشان داده و ابراز ناراحتی کردند.

پیام تسلیت رونالدو و مسی برای کوبی برایانت

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ ستاره سابق لیگ بسکتبال NBA و دختر 13 ساله اش روز گذشته جز 9 نفری بودند که در حادثه سقوط هلیکوپتر در غرب لس آنجلس جان خود را از دست دادند. بسیاری از بزرگان بسکتبال جهان مانند مایکل جردن، شکیل اونیل، لبرون جیمز و سایرین نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. تایگر وودز نیز که یکی از هواداران قدیمی تیم لس آنجلس لیکرز و دوست برایانت بود در مصاحبه ای احساسی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. پس از انتشار خبر قطعی درگذشت کوبی برایانت، لیونل مسی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " هیچ حرفی ندارم... تمام عشق من برای خانواده کوبی و دوستان اوست. دیدن تو و گذراندن زمانی خوب در کنارت یک افتخار بود. افراد کمی مانند تو نابغه بودند. " 

7

رونالدو نیز پس از انتشار این خبر در پستی نوشت: " از شنیدن خبر ناراحت کننده مرگ کوبی و جیانا، دخترش، بسیار غمگین شدم. کوبی یک اسطوره واقعی و الهام بخش افراد بسیاری بود. همدردی خودم را با خانواده و دوستان او و خانواده تمام کسانی که جان خود را در این سانحه از دست دادند، ابراز می کنم. روحت در آرامش اسطوره. " 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied