شمانیوز
شما نیوز

پیش‌بازی السیلیه قطر - شهر خودرو ایران؛اولین حضور مشهدی ها در آسیا رقم میخورد؟

تیم شهر خودرو مشهد، در دومین گام از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف تیم قطری خواهد رفت.

پیش‌بازی السیلیه قطر - شهر خودرو ایران؛اولین حضور مشهدی ها در آسیا رقم میخورد؟

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  پس از گذر از الرفاع بحرین در شارجه امارات، حالا مجتبی سرآسیایی می‌تواند با برد مقابل السیلیه تاریخ‌سازی کند و برای اولین شاهد حضور یک تیم مشهدی در رقابت های آسیایی باشیم. شهر خودرو در اولین گام از پلی اف لیگ قهرمانان آسیا با دو گلِ محمد رضا خلعتبری و امین قاسمی نژاد موفق شد از سد تیم الرفاع بحرین عبور کند. 

بازی شماره شصت: رحمتی مقابل السیلیه  60مین دوئل آسیایی خود را پیش رو خواهد داشت؛ بازی حساسی که میتواند به قیمت صعود شهر خودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان منجر شود. رحمتی که باتجربه‌ترین بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود، تا کنون 23 بار توانسته دروازه خود را در این رقابت ها بسته نگه دارد. 

دست بسته مشهدی ها: محمد قاضی و اسلاوو دو مهاجم تازه وارد شهر خودرو، به دلیل عدم امکان ویرایش لیست آسیایی از حضور در مرحله پلی‌آف محروم هستند. 

آخرین شانس مرد تونسی:  السیلیه با 17 امتیاز از 13 بازی، در رتبه ششم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. این تیم در آخرین بازی خود که کریم انصاری فرد را نیز در ترکیب خود میدید، با یک گل به تیم الاهلی باخت و رسانه های قطری مدعی شدند بازی با شهر خودرو، آخرین شانس حاتم طرابلسی برای حفظ صندلی مربیگری در باشگاه قطری خواهد بود. 

 نکته: کریم انصاری فرد با 4 گل زده بهترین گلزن این فصل السیلیه به شمار می‌رود. 

 *سه شنبه 8 بهمن 98

السیلیه قطر- شهر خودرو ایران ساعت 18:40  ورزشگاه حمدبن خلیفه دوحه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied