شمانیوز
شما نیوز

گزارش مفصل AFC:

استقلال در اندیشه شکست الریان ؛ شهر خودرو - السیلیه جذاب‌ترین بازی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از دیدارهای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان منتشر کرده و در آن از تلاش استقلال و شهر خودرو برای صعود به مرحله گروهی نوشت.

استقلال در اندیشه شکست الریان ؛ شهر خودرو - السیلیه جذاب‌ترین بازی

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از دیدارهای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد و در آن  از تلاش استقلال و شهر خودرو برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نوشت.

ای اف سی از دیدار شهر خودرو و السیلیه به عنوان یکی از جذاب ترین بازی‌های این مرحله یاد کرد که برنده این بازی راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان خوهد شد.

در ادامه به جایگاه دو تیم در لیگ‌های خود اشاره شده است که السیلیه با قرار گرفتن در رده سوم توانست به پلی آف راه یابد و شهر خودرو هم با قرار گرفتن در مکان چهارم لیگ برتر ایران راهی پلی آف شد و در دور اول الرفاع بحرین را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا حریف السیلیه شود.

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به دیدار استقلال و الکویت اشاره داشت و نوشت که استقلال تیم قدرتمند ایران توانست الکویت را با 3 گل شکست دهد و راهی پلی آف دوم و بازی مقابل الریان قطر شد.

ای اف سی در ادامه نوشت: الریان تلاش می‌کند برای دهمین بار به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، اما آنها هیچ‌وقت نتوانسته‌اند از مرحله گروهی صعود کنند.

آخرین رویارویی استقلال و الریان به مرحله گروهی در سال 2018 باز می‌گردد که دیدار رفت دو تیم در قطر با تساوی دو بر دو به پایان رسید و استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر این تیم قطری را شکست داد تا الریان حذف شود و استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied