شمانیوز
شما نیوز

میلان به احترام کوبی برایانت بازوبند مشکی می بندد

باشگاه میلان اعلام کرده که مسئولان برگزاری سری آ به بازیکنان این باشگاه اجازه داده اند که در دیدار امشب برابر تورینو به احترام درگذشت کوبی برایانت با بازوبند مشکی در زمین حضور پیدا کنند.

میلان به احترام کوبی برایانت بازوبند مشکی می بندد

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  تیم فوتبال میلان امشب در ورزشگاه خانگی خود و در چارچوب رقابت های جام حذفی ایتالیا میزبان تورینو خواهد بود. آنها تصمیم دارند با بازوبندهای مشکی به میدان بروند تا همدردی خود را نسبت به درگذشته کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال دنیا، که چند روز قبل در یک حادثه هوایی درگذشت، نشان دهند.

همچنین پیش از این اعلام شده بود که این دیدار با یک دقیقه سکوت پیش از سوت آغاز بازی برگزار خواهد شد. کوبی برایانت بارها حمایت و عشق خود نسبت به باشگاه میلان ایتالیا را ابراز کرده و نشان داده بود. دو تیم در این بازی برای حضور در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صفحه رسمی میلان در شبکه اجتماعی توییتر در این باره نوشت: " در توافقی که با سری آ انجام دادیم، امشب میلان به یاد کوبی برایانت که در سقوط تراژیک هلیکوپتر به همراه دخترش و 7 قربانی دیگر کشته شد، با بازوبند مشکی به میدان خواهد رفت. سن سیرو نیز چند دقیقه پیش از آغاز بازی مراتب ناراحتی و همدردی خود را نشان خواهد داد. " 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied