شمانیوز
شما نیوز

شجاع خلیل زاده به دربی نمی‌رسد؟

ساعتی بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، شجاع خلیل‌زاده به خاطر رفتارهای پرخاشگرانه‌اش در این مسابقه از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شد.

 شجاع خلیل زاده به دربی نمی‌رسد؟

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از روزنامه گل، در همین راستا دیروز او به همراه محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس راهی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد تا توضیحاتی ارایه بدهد. بعد از این جلسه در فضای مجازی شایعه شد کمیته انضباطی شجاع را یک جلسه محروم کرده است؛ خبری که حتی روی خروجی یکی، دو سایت رسمی‌تر ورزشی هم رفت. نکته اینجاست که اگر شجاع یک جلسه محروم شده باشد، با توجه به اینکه قبلا هم یک جلسه محرومیت تعلیقی داشت، دو بازی آینده پرسپولیس را از دست خواهد داد و علاوه بر دیدار با نفت آبادان، در دربی هفدهم بهمن هم نمی‌تواند حاضر باشد.

با این وجود بعد از پرس‌وجویی که دیروز داشتیم، متوجه شدیم هنوز هیچ حکمی برای خلیل‌زاده صادر نشده و همه چیز در حد گمانه‌زنی است. با این اوصاف شجاع حتی اگر یک جلسه هم به خاطر اتفاقات بازی با تراکتورسازی محروم شود، به طور خودکار دو بازی آینده و از جمله دربی پایتخت را از دست خواهد داد، اما اگر او از پرونده اخیر تبرئه شود یا مجازاتش فقط در حد توبیخ و جریمه مالی باشد، تنها همان یک جلسه محرومیت تعلیقی‌اش فعال خواهد شد و فقط بازی با نفت آبادان را از دست می‌دهد. باید صبر کرد و دید در نهایت کمیته انضباطی چه تصمیمی در مورد خلیل‌زاده می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied