شمانیوز
شما نیوز

تمجید کاوه رضایی از قلی زاده

مهاجم ایرانی شارلوا گفت: به دنبال یک شانس بودم تا توانایی خودم را دوباره نشان دهم.

تمجید کاوه رضایی از قلی زاده

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلوا در جدیدترین مصاحبه خود با سایت رسمی این باشگاه، گفت: من به دنبال یک شانس بودم تا توانایی خودم را دوباره نشان دهم. از اینکه 2 سال پیش از این تیم رفتم، ناراحتم. در مدتی که بروژ بودم، تجربه خوبی نداشتم. برگشتن به شارلروا فرصت خوبی بود و از مدیران به خاطر اطمینان دوباره شان تشکر می کنم.

وی افزود: فضای تیم در ابتدا کامل و خوب نبود ولی رفته رفته بهتر شد و همه به من کمک کردند. فصل سختی را با بروژ پشت سرگذاشتم. الان تلاش می کنم تا بهتر شوم. ما می توانیم بهتر باشیم و متاسفانه امتیازات چند بازی را از دست دادیم.

مهاجم ایرانی درباره رابطه اش با قلی زاده همبازی اش، عنوان کرد: علی هم تیمی و دوستم است. بازی یکدیگر را می شناسیم. از بازی کردن در کنارش لذت می برم.

وی اظهار داشت: من از آکادمی باشگاه فولاد آمدم. همیشه تلاش کردم تا به آرزوهایم برسم. رسیدن به این جایگاه نیز به سختی بود و همچنان برای رسیدن به اهدافم تلاش می کنم.

شارلوا امشب در بازی عقب افتاده از هفته پنجم لیگ برتر بلژیک به مصاف تیم کلوب بروژ می رود اما رضایی به خاطر عدم پرداخت مطالبات بروژ در قبال انتقالش، حق حضور در این بازی را ندارد.

رضایی 2 فصل پیش با قراردادی 3 ساله از شارلوا به بروژ رفت اما نتوانست در این تیم موفق باشد. مصدومیت های متوالی، مهاجم ایرانی را به یک نیمکت نشین محض تبدیل کرد. رضایی برای اوج گرفتن دوباره در ابتدای فصل جاری به صورت قرضی به شارلروا برگشت و توانست خودش را دوباره احیا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied