شمانیوز
شما نیوز

گرانقیمت ترین برادر های دنیا !

از سال های دور برادران بسیاری در دنیای فوتبال در کنار هم یا دور از هم حضور داشته اند و در تیم های مختلف حضور داشته اند و این موضوع و پیگیری روند پیشرفت آنها همیشه برای فوتبالدوستان و رسانه ها جذاب بوده است.

گرانقیمت ترین برادر های دنیا !

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  سایت ترانسفرمارکت با انتشار پستی به موضوع جالب گرانقیمت ترین برادران حاضر در دنیای فوتبال پرداخته است. در این جدول که بر اساس قیمت هایی که در طول سالیان حضور بازیکنان در ورزش حرفه ای برای آنها پرداخت شده، طراحی شده است برادران لوکاکو در صدر جدول قرار گرفته اند. روملو لوکاکو با 203.56 میلیون یورو به همراه برادرش جردن لوکاکو 4 میلیون یورویی که در لاتزیو حضور دارد، در مجموع با 207.56 میلیون یورو اول هستند. کیلیان امباپه با 180 میلیون یورو به همراه برادرش کمبو اکوکو 3.7 میلیون یورویی که در بورساسپور ترکیه بازی می کرد نیز با مجموع 183.70 میلیون یورو در رده دوم هستند.

 ادن هازارد با 135 میلیون یورو به همراه تورگان هازارد با 35.5 میلیون یورو با مجموع 170.50 میلیون یورو در رتبه سوم حضور دارند. گونزالو ایگواین با 159 میلیون یورو به همراه فدریکو ایگواین با قیمت 2.48 میلیون یورو که برای کلمبوس کرو بازی می کرد با مجموع 161.48 میلیون یورو در رتبه چهارم هستند. لوکاس هرناندز بایرنی با 80 میلیون یورو به همراه برادرش تئو هرناندز 44 میلیون یورویی در میلان با مجموع 124 میلیون یورو رتبه پنجم را به خود اختصاص داده اند. و در آخر پل پوگبا با 105 میلیون یورو به همراه فلورنتین پوگبا با 400 هزار یورو با مجموع 105.4 میلیون یورو در رده ششم ایستاده اند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied