شمانیوز
شما نیوز

قرارداد استوکس رسمی شد + عکس

مهاجم جدید پرسپولیسی ها پس از عقد قرارداد و حضور در تمرینات این تیم، ساعتی پیش در هیات فوتبال استان تهران حاضر شد و قرارداد خود با تیم جدیدش را رسما به ثبت رساند.

قرارداد استوکس رسمی شد + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، آخرین خرید پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی امروز قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساند تا از این پس رسما بازیکن سرخ پوشان پایتخت محسوب شود.

استوکس که مدتی قبل با پرسپولیسی ها توافق کرده بود در نهایت به ایران آمد تا ادامه روند عقد قرارداد شش ماهه خود را با این تیم از سر بگیرد. روندی که پس از عقد قرارداد در تهران ادامه یافت و پس از آن نیز درخواست آی تی سی فرستاده شد تا وی بتواند هرچه سریعتر در بازی های پرسپولیس حضور پیدا کند.

پس از صدور آی تی سی نیز پیگیری ها برای کارت بازی او آغاز شد تا روز گذشته این اتفاق هم افتاد و تنها یک مورد باقی مانده بود تا وی بتواند در صورت صلاحدید سرمربی تیم به میدان برود و آن هم ثبت قرارداد در هیات فوتبال استان تهران بود که ساعتی پیش این اتفاق هم افتاد و در صورتی که گل محمدی تشخیص دهد که در حال حاضر وی می تواند در ترکیب تیمش حضور پیدا کند، استوکس رسما به عنوان یکی از بازیکنان پرسپولیس به میدان برود.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied