شمانیوز
شما نیوز

مقصد عجیب ستاره منچستریونایتد!

مارکوس روخو، بازیکن آرژانتینی باشگاه منچستریونایتد، در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از رختکن شیاطین سرخ به استودیانتس دلا پلاتا پیوست.

مقصد عجیب ستاره منچستریونایتد!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  روخو درحالی به صورت قرضی به استودیانتس منتقل شد که خودش محصول آکادمی این باشگاه آرژانتینی است و در سال 2011 با ترک این تیم عازم روسیه شد و در فصل 12-2011 پیراهن اسپارتاک مسکو را به تن کرد. کمی بعد از آن بود که این مدافع ملی پوش آرژانتینی به اسپورتینگ لیسبون پیوست و از سال 2012 تا 2014 برای این تیم بازی کرد و در سال 2014 به منچستریونایتد منتقل شد.

مارکوس روخو که سابقه انجام 61 بازی ملی برای تیم ملی آرژانتین را در کارنامه ورزشی اش می بیند، تا سال 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد و در این قرارداد بندی به چشم می خورد که او می تواند آن را برای یک سال دیگر نیز تمدید کند. 

حالا و در فاز پایانی بازار نقل وانتقالات زمستانی، سران دو باشگاه استودیانتس و منچستریونایتد به توافق رسیدند تا روخو به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری به سرزمین مادری اش و باشگاه استودیانس بازگردد.

باشگاه استودیانتس با انتشار خبر بازگشت روخو به رختکن این تیم، در صفحه رسمی اش در توئیتر نوشت:« یک رویای دیگر محقق شد. مردم همیشه به جایی که در آنجا شاد بوده اند باز می گردند؛ چون حس تعلق خاطر آنها از هر حس دیگری قوی تر است.»

روخوی 29 ساله بعد از شروعی درخشان در فوتبال انگلیس، در ماه های اخیر با فرازونشیبهای زیادی در رختکن یونایتد روبرو شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied