شمانیوز
شما نیوز

خطاب به قلعه نویی؛ یک «نه» ساده به فدراسیون فوتبال بگو!

- آیا این تصویر، آخرین عکسی است که از امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان ثبت شده؟

خطاب به قلعه نویی؛ یک «نه» ساده به فدراسیون فوتبال بگو!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   اگر چه گزارشگر بازی دیروز سپاهان و فولاد در گزارشش به این نکته اشاره کرد که بازی مقابل فولاد می‌تواند حکم گودبای پارتی امیر را داشته باشد اما مدیران سپاهان کماکان روی موضع قبلی خود هستند و علیرغم آنکه قلعه‌نویی بدش نمی‌آید دوباره هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد، اصفهانی‌ها راضی به از دست دادن او نیستند.

تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبرگزاری میزان گفته:" باشگاه سپاهان با جدایی سرمربی این تیم مخالفت است و قلعه‌نویی هم در نشست خبری قبل از بازی با فولاد اعلام کرد که اولویت اول، دوم و سوم او سپاهان است. تیم ما در جام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی است و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم از یکی، دو هفته دیگر آغاز می‌شود. ما هم باید در آسیا به عنوان نماینده ایران و یک تیم ملی حضور پیدا کنیم. مگر ممکن است با چنین شرایطی راضی به جدایی قلعه‌نویی شویم. ضمن اینکه هم قلعه‌نویی و هم باشگاه سپاهان از همکاری با یکدیگر راضی هستند. مگر خدایی نکرده حواس‌پرتی داریم که قلعه‌نویی را از دست دهیم؟!"

با اینکه قلعه‌نویی گفته تصمیم نهایی درباره حضورش در تیم ملی را باید مدیران سپاهان بگیرند اما تابش، توپ را به زمین سرمربی تیمش انداخته و گفته او باید به پیشنهاد فدراسیون جواب رد دهد:" تیم ما در شرایط سختی است و هر ۴ روز یکبار هم باید بازی برگزار کنیم. حالا اگر منظور قلعه‌نویی از تصمیم‌گیری مدیران، باشگاه سپاهان نبوده آن دیگر به ما ارتباطی ندارد. قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد. هم ما و هم قلعه‌نویی از همکاری با هم راضی هستیم. او هم اعلام کرده اولویتش سپاهان است و می‌تواند یک «نه» ساده به فدراسیون فوتبال بگوید."

حالا باید دید در چنین شرایطی، خروجی جلسه مدیران سپاهان با مسئولان فدراسیون چه خواهد بود و آیا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی می‌شود یا معادله نیمکت تیم ملی تغییر پیدا خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied