شمانیوز
شما نیوز

دعوای جنجالی امباپه با سرمربی پاریسن ژرمن!

پاری سن ژرمن اگر چه در دیدار امشبش موفق شد تا با نتیجه 0-5 از سد مون پولیه به پیروزی برسد، اما اتفاقات حاشیه ای ای که در جریان این مسابقه رخ داد، این برد ارزشمند را به حاشیه برد.

دعوای جنجالی امباپه با سرمربی پاریسن ژرمن!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   در جریان این بازی و زمانی که رسما سرنوشت دیدار رقم خورده بود، توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن تصمیم به تعویض کیلیان امباپه گرفت و این اتفاق در دقیقه 68 بازی رخ داد و امباپه جایش را به مائورو ایکاردی داد و در هنگام ترک زمین، حسابی غر می زد و عصبانی بود.

در آن لحظات توماس توخل تلاش کرد تا ستاره فرانسوی اش را به آرامش دعوت کند؛ اما آنها لحظاتی با لحنی تند و عصبانی با هم صحبت کردند؛ هرچند که این صحبتها، امباپه را آرام نکرد و او با چهره ای درهم و عصبی به سمت نیمکت ذخیره ها رفت و روی نیمکت نشست.

NQuFKLRUrdDO

البته این اولین باری نیست که شاهد چنین اختلافاتی میان امباپه و توخل هستیم. در جریان بازی پاری سن ژرمن مقابل بروژ در لیگ قهرمانان اروپا بود که اتفاق مشابهی را شاهد بودیم. در آن مسابقه امباپه بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و هت تریک کرد و در آن زمان حسابی برای سرمربی تیمش ترشرویی کرد. تقریبا دو ماه پیش و در بازی پاری سن ژرمن مقابل مون پولیه بود که امباپه به خاطر تعویض شدنش در زمانی که بازی 3-1 دنبال می شد، دوباره از توخل گله کرد.

ارتباط سرد میان این دو و درعین حال اختلافات موجود، ممکن است منجر به جدایی زودهنگام کیلیان امباپه از تیم پاریسی شود. این درحالی است که امباپه پیشنهادی برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را روی میز می بیند؛ اما او هنوز به این پیشنهاد واکنشی نشان نداده و مشخص نیست که برای فصل آینده چه برنامه هایی در ذهن دارد. اما در صورتی که توخل در پاریس ماندگار شود، احتمال جدایی امباپه از این تیم افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied