شمانیوز
شما نیوز

پیشکسوت پرسپولیس : شجاع باید بداند کجا بازی می کند!

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید جای نگرانی درباره علیپور نیست. او روند رو به رشد دارد.

پیشکسوت پرسپولیس : شجاع باید بداند کجا بازی می کند!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  اسماعیل حلالی بازیکن پیشین پرسپولیس، درباره پیروزی یک بر صفر عصر امروز (شنبه) این تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: امروز شاهد یک بازی پایاپای و خوب بودیم و خوشبختانه پرسپولیس موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه مهم شد. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما مهم سه امتیاز این بازی بود که به دست آوردیم. البته که زمین بازی کیفیت مطلوبی نداشت و بازیکنان در گردش توپ دچار مشکل شدند.

حلالی درباره علی علیپور مهاجم پرسپولیس و عملکرد او در بازی گفت: این درست است که علیپور موقعیت‌های زیادی را خراب کرد اما دلیل نمی‌شود مهاجم بدی باشد. اگر نیم فصل نخست را به یاد بیاورید و عملکرد این بازیکن را با گذشته مقایسه کنید متوجه روند رو به رشد او خواهیم شد. علاوه بر آن، پرسپولیس صاحب دو مهاجم جدید شده است که انگیزه علیپور را بیشتر خواهد کرد. تشویق یا تنبیه بازیکن بر اساس یک بازی اشتباه است.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره عملکرد گل‌محمدی سرمربی حال حاضر سرخ‌پوشان هم گفت: گل‌محمدی گزینه خیلی خوبی برای پرسپولیس است و عملکرد خوب او در چند بازی نخست، این موضوع را اثبات می‌کند. او شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و می‌داند کجا آمده است. شرایط کادرفنی و مربی‌گری تیم پرسپولیس  با گل‌محمدی بهتر خواهد شد اما مسائل مالی هنوز پا برجا است و باید فکری به حال آن کرد.

او درباره شجاع خلیل‌زاده و محرومیت این بازیکن در بازی داربی گفت: خلیل‌زاده را کل ایران می‌شناسند. کادر فنی و بازیکنان باید با او صحبت کنند تا در بازی‌ها بیشتر مراعات کند. البته که حساسیت روی او بالا رفته است و این اصلا خوب نیست. نباید بازیکن را وارد حاشیه کرد. خلیل‌زاده یک دفاع خوب است و باید با او درباره این موضوع صحبت شود.

حلالی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا هنوز استفاده از سید جلال حسینی در خط دفاعی پرسولیس مفید است گفت: باید امروز پرسپولیس را با گذشته آن  مقایسه کنید. در بازی‌هایی که حسینی حضور نداشت، شرایط برای خط دفاعی تیم به مراتب سخت تر بود. او یک بازیکن خوب و رهبر مطمئن است. فعلا در شرایط خوبی است و می‌تواند برای تیم مفید باشد. هرچه تجریه این بازیکن بالاتر می‌رود، عملکردش هم بهتر می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied