شمانیوز
شما نیوز

بزرگترین انتقال فصل اروپا در یوونتوس !

به گزارش سان، باشگاه یوونتوس خود را برای یک انتقال بزرگ آماده کرده و قصد دارد برای جذب ویرژیل فن‌دایک ستاره هلندی لیورپول پیشنهادی 180 میلیون یورویی ارائه بدهد.

 بزرگترین انتقال فصل اروپا در یوونتوس !

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از روزنامه انگلیسی سان، باشگاه ایتالیایی یوونتوس خود را برای یک بمب نقل و انتقالاتی بزرگ آماده می‌کند و قصد دارد ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول را برای دومین بار به گران‌قیمت‌ترین مدافع دنیا تبدیل کند.

بر اساس این گزارش، فن‌دایک 28ساله هم ممکن است در صورت قهرمانی لیورپول در فصل جاری لیگ برتر انگلیس با انتقال به  باشگاهی دیگر موافقت کند.

سان مدعی است یکی از منابع از درون باشگاه یوونتوس به این روزنامه چنین گفته:" یوونتوس فکر می‌کند فن‌دایک بعد از بردن چندین افتخار و جام با پیراهن لیورپول ممکن است در پایان فصل به یک چالش جدیدفکر کند، به خصوص که او چند سالی است در انگلیس بازی می‌کند. باشگاه یوونتوس فعالانه در تلاش است تا در تابستان پیش رو یک پیشنهاد بزرگ برای او ارائه دهد".

فن‌دایک علاوه بر درخشش خود با پیراهن لیورپول در تیم ملی کشورش هلند هم درخشیده و با این تیم مقام دوم اولین دوره لیگ ملتهای یوفا را بدست آورده است. او همچنین در مراسم امسال توپ طلا بعد از لیونل مسی در رتبه دوم جدول قرار داشت.

فن‌دایک هفته گذشته در یک مصاحبه گفته بود:" من بیست و هشت ساله شده‌ام و می‌خواهم همه رویاهایم را به واقعیت تبدیل کنم. زندگی ممکن است کوتاه باشد و زندگی حرفه‌ای ما هم همینطور است. من از بازی در لیورپول و زیر نظر این مربی خوشحالم. البته نمی‌توانیم از الان آینده خیلی دور را ببینیم ولی من در حال حاضر از وضعیتم راضی هستم و از آن لذت می‌برم".

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied