شمانیوز
شما نیوز

با احترام به تیم پرسپولیس استقلال جذاب تر بازی می کند

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام احترام به تیم پرسپولیس اعتقاد دارم استقلال در شرایط فعلی تیم‌تر از رقیب سنتی است.

با احترام به تیم پرسپولیس استقلال جذاب تر بازی می کند

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  پیروز قربانی در خصوص دیدار حساس استقلال مقابل پرسپولیس که روز پنجشنبه برگزار می‌شود اظهار داشت: به نظر من دربی قشنگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد خواهیم بود و با توجه به اینکه هر دو باشگاه دو مربی جدید به خدمت گرفته‌اند، پیش‌بینی می‌شود شاهد یک بازی زیبا باشیم. امیدوارم استقلال برنده بازی باشد و تماشاگران خوشحال به خانه‌هایشان بروند و یک خوشحالی دیگر هم این است که بازیکنی از تیم استقلال محروم نشده است.

وی در خصوص غیبت دیاباته در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: این خبر بدی است ولی خبر خوب این است که ارسلان مطهری در سه بازی گذشته عملکرد قابل قبولی داشته و خوب کار کرده است. بازی روز گذشته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تماشا کردم و انصافا باید بگویم استقلال 2 گل باکلاس روی کار تاکتیکی به ثمر رساند که فراتر از فوتبال ایران بود.

60

قربانی با اشاره به سیستمی که مجیدی در استقلال اجرا کرده است، گفت: برنده شدن در دربی به هوش مربی بستگی دارد، ولی سیستم استقلال هم تغییرات ریزی داشته که شاید کسی متوجه آن نشده باشد. این نشان می‌دهد که مجیدی و همکارانش خوب کار کردند و در این سه بازی با تغییرات جزئی از همه چیز به نحو احسن استفاده شده است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم تیم خوبی است و شرایط خوبی دارد ولی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن بحران سه بازی پیاپی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برده و به شرایط مطلوب رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند از بازیکنی که نتیجه مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دو تیم عوض کند اسم ببرد گفت: پرسپولیس برای من قابل احترام اما استقلال تیم‌تر است. عادلانه نیست اسم یک بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم. مثلا اگر به غفوری اشاره کنم، باید علی کریمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نادیده بگیرم. یا مثلا مهدی قائدی یا مسعود ریگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم نبینم. محمد دانشگر، روزبه چشمی و حتی شاهین طاهرخانی در این بازی فوق‌العاده کار کردند. فرشید باقری و حسین حسینی هم همین شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند.

قربانی یادآور شد: به عنوان یک استقلالی به این تیم افتخار می‌کنم و اگر چه منتقد استراماچونی بودم، اما باید از او یاد کنم که شاکله این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ راه‌ انداخت و مجیدی هم هوشمندانه با تغییرات جزئی راه او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه داد. در نهایت با اشاره به گل‌های با کلاسی که دیروز استقلال به ثمر رساند از معرفی یک بازیکن به عنوان ستاره خودداری می‌کنم چون این کار جفا به بقیه بازیکنان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied