شمانیوز
شما نیوز

سوتی جنجالی ستاره هالیوود!

بعد از آن که تام هنکس بازیگر سرشناس هالیوود قهرمانی استون ویلا در فینال انجام نشده جام اتحادیه انگلیس را تبریک گفت، با موجی از تمسخر از جانب کاربران توئیتر مواجه شد.

سوتی جنجالی ستاره هالیوود!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ تام هنکس که امسال نیز به خاطر بازی در فیلم " یک روز زیبا در محله" نامزد جایزه اسکار شده است، یکی از هواداران پر و پا قرص استون ویلا است. تیم دیوید اسمیت در نیمه نهایی توانست لستر را شکست بدهد تا حضورش در فینال اتحادیه در مقابل منچسترسیتی را نهایی کند. اما به نظر می رسد که تام هنکس تصور می کرده که این پیروزی به معنی قهرمانی بوده و از برگزاری فینال خبر نداشته است.  این بازیگر در توئیتر نوشته است:" استون ویلا قهرمان جام اتحادیه شد!"

پس از این پیام موجی از واکنش ها در توئیتر به او آغاز شد. یک نفر نوشت:" آنها در فینال باید مقابل منچسترسیتی بازی کنند. هنوز برنده نشده اند." یک نفر دیگر نوشته است:" آیا می خواهی برای شرط بندی پیش از بازی مشورت بدهی." و یک نفر دیگر پیام گذاشته است:"دوست دارم این اتفاق بیافتد تام هنکس اما تازه به فینال مقابل منچسترسیتی رسیده ایم که یک ماه دیگر برگزار می شود. " و یک نفر دیگر هم برای این بازیگر کری خوانده است:"می دانی که هنوز قهرمان نشده اند، تام؟ باید در فینال مقابل تیمی بازی کنند که چند هفته پیش مقابلشان با نتیجه شش بر یک شکست خورده اند!"

هنکس سال گذشته در مورد علاقه اش به فوتبال گفته بود:" عادت داشتم که شبکه بی بی سی را تماشا کنم تا نتایج بازیهای فوتبال را ببینم. یادم است که اسم سوانزی، استوک سیتی، بلکفوت، تاتنهام و ... را آوردند. نمی دانستم که این تیم ها متعلق به چه منطقه ای هستند. وقتی اسم استون ویلا آمد، با خودم گفتم که چه محل فوق العاده ای برای تعطیلات است. یک شهر زیبا که یک بندر زیبا دارد. بعد از آن شیفته استون ویلا شدم. یک بار یکی از بازیهای دوستانه آنها را در آمریکا دیدم و طرفدارشان هستم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied