شمانیوز
شما نیوز

مصدومیت شدید ستاره منچسترسیتی!

رحیم استرلینگ بازیکن انگلیسی منچسترسیتی نتوانست در بازی اخیر تیمش در مصاف با تاتنهام ، تا پایان در زمین بماند. او به دلیل ناراحتی و گرفتگی عضلانی زمین چمن را ترک کرد و حالا حضورش در بازی پیش روی منچسترسیتی مقابل رئال مادرید که روز 26 فوریه (7 اسفند) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد در پس پرده ای از ابهام است.

مصدومیت شدید ستاره منچسترسیتی!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  پپ گواردیولا یکشنبه شب علاوه بر آنکه شاهد باخت 0-2 تیمش مقابل تاتنهام بود، یک خبر بد دیگر را هم دریافت کرد و آن هم مصدومیت رحیم استرلینگ بود. با این باخت، فاصله سیتی با لیورپول صدرنشین جدول لیگ برتر به 22 امتیاز رسید و بدین ترتیب عملا آنها شانسی برای قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ برتر نخواهند داشت. قطعا خبر مصدومیت استرلینگ برای گواردیولا خبر بسیار بدی بود. چرا که او درفاز پایانی و سرنوشت ساز فصل، حالا یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش رااز دست داده است.

در دقیقه 83 بازی تاتنهام- سیتی بود که رحیم استرلینگ نتوانست از یک سانتر بهره ببرد و به خاطر درد عضله پای چپش روی زمین افتاد. هنوز جزئیات زیادی درباره شدت مصدومیت استرلینگ منتشر نشده است ولی ممکن است این مصدومیت مانع از حضور او در بازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف منچسترسیتی مقابل رئال مادریددر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شود.

بازی رفت این دوتیم روز 26 فوریه (7 اسفند) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و رحیم استرلینگ تنها 3 هفته فرصت خواهد داشت تا بتواند خودش را به این بازی تماشایی برساند. رحیم استرلینگ دومین گلزن برتر سیتی دراین فصل است و مجموعا و درتمامی تورنمنتها 20 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied