شمانیوز
شما نیوز

کاپیتان پرسپولیس قاطی کرد: پول ندهید افشاگری می کنم!

سید جلال حسینی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دیگر جلوی اعتراض بازیکنان به خاطر طلب هایشان را نمی گیرد.

کاپیتان پرسپولیس قاطی کرد: پول ندهید افشاگری می کنم!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  بازیکنان پرسپولیس که از وضعیت پرداختی های فصل جاری خود طلب دارند بار دیگر با مدیران باشگاه اتمام حجت کردند.

از قرار معلوم بازیکنان این تیم قرار بود پس از بازی با صنعت نفت آبادان مصاحبه های جداگانه ای را علیه مدیریت پرسپولیس انجام دهند که سید جلال حسینی تا حدودی مانع از این امر می شود.

کاپیتان سرخپوشان که خود نیز بابت مطالبات فصل گذشته و امسال طلبکار است در تمرینات هفته جاری پرسپولیس با افشین پیروانی جلسات مرتبی را برگزار کرده تا مشکلات تیم را از این طریق به گوش انصاریفرد برساند.

سید‌جلال حسینی انتظار دارد مشکل مالی خود و هم تیمی هایش تا قبل از بازی روز پنجشنبه سرخ ها با استقلال رفع شود در غیر اینصورت هم خودش و هم سایر بازیکنان درباره بی پولی مصاحبه های را انجام خواهند داد که قطعا به مذاق انصاریفرد خوش نمی آید.

بازیکنان پرسپولیس در حالی قصد مصاحبه دارند که بیشتر آنها در ابتدای فصل مبالغ قابل توجهی را از ایرج عرب مدیرعامل وقت سرخ ها بابت آپشن های قرارداد 97-98 . پیش پرداخت قراردادهای فصل 98-99 دریافت کرده اند!

باید دید واکنش مدیرعامل پرسپولیس و مشاوران او که حساسیت زیادی نسبت به چهره رسانه ای و مجازی خود دارند نسبت به این موضوع چه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied