شمانیوز
شما نیوز

با رانت و کمک سرمربی نشده ام!

سرمربی جدید پیکان می گوید بدون لابی سرمربی این تیم شده است.

با رانت و کمک سرمربی نشده ام!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  عبدالله ویسی در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ببینید به جز من این تیم 14 گزینه دیگر داشت، مربی هایی بوده اند که حاضر بودند مجانی بیایند و حتی با خودشان پول بیاورند اما من نه سیاسی آمدم، نه دلالی داشتم و نه کسی از نماینده های مجلس سفارشم را کرده بود.

او ادامه داد: برای سرمربیگری پیکان 15  گزینه بودیم  ولی رزومه من را با آنها مقایسه کردند و افتخار می کنم به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم.

سرمربی جدید پیکان در پاسخ به این سوال که حکم او را شیعی امضا کرد یا گرشاسبی هم گفت: هر دو در جلسات بودند و من از آقای شیعی حکم را گرفتم. هیئت مدیره من را حمایت کردند. تشکر می کنم از آقای فرکی که تیمش خیلی خوب است، هم از نظر فنی و هم اخلاقی و ایشان خودشان خواستند بروند و کسی آقای فرکی را از کار برکنار نکرد.

ویسی در مورد کار سخت پیکان برای ماندن در لیگ برتر هم گفت: ببیند من تجربه این کار را با صبا و استقلال خوزستان هم داشتم و این تیم ها را در لیگ برتر نگه داشتم. من پیکان و بازیکنانش را کاملا می شناسم، در لیستی که اول فصل به پیکان دادم 7 بازیکن هم اکنون در پیکان بازی می کنند. مطمئن باشید این تیم در لیگ برتر می ماند و از این بابت نگرانی ندارم و 14 مربی دیگر که کاندیدا بودند هم اگر می دانستند این تیم در لیگ برتر نمی ماند هرگز اعلام آمادگی نمی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied