شمانیوز
شما نیوز

استقلال بدهکار سیستم جذاب استراماچونی است

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد نتیجه حضور استراماچونی در این تیم هنوز با آبی ها است.

استقلال بدهکار سیستم جذاب استراماچونی است

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ علی سامره در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و این تیم در بازی های اخیر خود خوب کار کرده که امیدوارم این آمادگی را در دربی هم نشان داده و به برتری برسد.

وی در ادامه افزود: نکته مهمی که در موفقیت استقلال تاثیر گذار شده این است که این تیم هنوز نان حضور استراماچونی را می خورد. استرا تاثیر فوق العاده ای در استقلال گذاشت و همین مسئله باعث شده تا استقلال همچنان با سیستم او بازی کند. آن ها در دفاع و حمله پر تعداد هستند و همین مسئله باعث می شود تا استقلال حتی بعد از گل خوردن از حریف، باز هم بتواند بازی را برگرداند. به هر حال در کنار تلاش های کادر فنی، بازیکنان و حمایت هواداران استقلال نتیجه حضور استراماچونی در این تیم را می بیند که امیدوارم در دربی هم بتواند برنده باشد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با غیبت دیاباته در دربی گفت: دیاباته مهره کلیدی است که حضور او در این بازی می توانست خیلی بیشتر به استقلال کمک کند اما به هر حال استقلال خط هافبک قوی و خوبی دارد که به خوبی مهاجمان را تغذیه می کنند به همین دلیل امیدوارم مهاجمان دیگر استقلال که اتفاقا آن ها هم خوب و آماده هستند بتوانند در نبود دیاباته به خوبی گلزنی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied