شمانیوز
شما نیوز

جلسه پلیس با استقلال و پرسپولیس!

رئیس پلیس پایتخت از آماده باش پلیس برای شهرآورد 91 خبر داد و گفت: دیداری با لیدرهای دو تیم داشته ایم.

جلسه پلیس با استقلال و پرسپولیس!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه ششمین مرحله از طرح کاشف در جمع خبرنگاران به بازی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: پلیس تمهیدات لازم برای برگزاری شهرآورد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اتخاذ کرده و مشکلی در داخل و در محیط‌های پیرامونی تامین امنیت و مدیریت ترافیکی برعهده نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر این موضوع که پیش‌بینی می‌کنیم ساعتی قبل از شروع بازی‌ها درب‌های پارکینگ ها باز شود، گفت: توصیه ما به تماشاگران این است که از سیستم حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند.

رحیمی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی از ابتدای روز پنجشنبه اطراف ورزشگاه اجرا می‌شود گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر می‌شوند.

وی به دیدار پلیس با لیدرهای دو تیم اشاره کرد و گفت: در جلسات مشترک با لیدرهای دو تیم از آنها خواسته شده که ضمن رعایت قوانین احترام و حرمت طرفین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنند که لیدرها و طرفداران همکاری خوبی با پلیس داشتند و در چارچوب ضوابط و قوانین فعالیت می‌کنند.

وی به طرفداران دو تیم که ممکن است از شهرهای دیگر آمده و امشب در اطراف ورزشگاه مستقر شوند اشاره کرد و گفت: در این زمینه هم هماهنگی‌هایی صورت گرفته  چند تیم پلیس از عصر امروز در اطراف ورزشگاه مستقر می‌شوند.

رحیمی با بیان اینکه فروش بلیت الکترونیکی است گفت: افرادی که بلیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت اینترنتی خریداری نکرده‌اند، به ورزشگاه مراجعه نکنند چراکه اجازه ورود داده نمی‌شود و در محل بلیت فروشی نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied