شمانیوز
شما نیوز

روسیه از جام جهانی 2022 محروم شد!

فیفا روز چهارشنبه اعلام کرد که هنوز تصمیم قطعی در مورد حذف روسیه از جام جهانی 2022 در قطر گرفته نشده است.

روسیه از  جام جهانی 2022 محروم شد!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرده بود که روسیه به علت دوپینگ سازمان یافته ورزشکارانش به مدت چهار سال از حضور در تورنمنت های بزرگ ورزشی محروم خواهد شد. اما سخنگوی فیفا در این باره گفت:"هیچ خبر جدیدی پس از اعلامیه ماه دسامبر نداریم."

فیفا در بیانیه های اخیرش اعلام کرده است که با سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ در تماس هستند تا در مورد قطعی بودن تصمیم در مورد تیم ملی فوتبال روسیه مطلع شوند. اخیرا شبکه بین اسپورت ادعا کرده بود که در این هفته فیفا به فدراسیون فوتبال روسیه ابلاغ کرده است که این کشور حق حضور در جام جهانی را نخواهد داشت اما اتحادیه فوتبال روسیه و سازمان مبارزه با دوپینگ این کشور، این خبر را اساسا تکذیب کردند. 

در روز نهم دسامبر، سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرده بود که ورزشکاران این کشور به علت مصرف مواد نیروزا چهار سال از حضور در هر گونه تورنمنت هاای بزرگ ورزشی محروم می شوند. این محرومیت شامل تورنمنت های کوچک تر نظیر یورو 2020 یا میزبانی فینال چمپیونزلیگ نخواهد شد. 

روسیه در جام جهانی قبلی با حذف اسپانیا به یک چهارم نهایی مسابقات رسید اما در ضربات پنالتی توسط کرواسی از مسابقات حذف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied