شمانیوز
شما نیوز

حرفهای جنجالی نیمار در جشن تولدش!

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن یکی از ستاره های جنجالی دنیای فوتبال است و حاشیه های زیادی در خارج از زمین چمن ایجاد می کند.

حرفهای جنجالی نیمار در جشن تولدش!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ یکی از نکات جالب توجه در مورد نیمار اینجاست که از زمان انتقالش به تیم پاریسی، همیشه در نزدیکی جشن تولدش مصدوم می شود و از میادین ورزشی به دور است و البته هر سال هم میهمانی های تولدش با کلی سروصدا و گرد و خاک همراه است.

جشن تولد سال گذشته نیمار با حضور 500 میهمان برگزار شده بود؛ اما او امسال تصمیم گرفت تا با توجه به فشردگی و اهمیت بازیهای تیم پاریسی، دیگر میهمانی بزرگی نگیرد؛ اما باز هم میهمانی تولد امسال او که قرار بود کوچک و جمع وجور باشد، با حاشیه هایی همراه شد. در این میهمانی بیش از 400 میهمان حضور داشتند ولی این جشن به سال سالهای قبل رسانه ای و پرسروصدا نشد. 

روزنامه اکیپ در گزارش روز چهارشنبه خود به این نکته اشاره کرده که نیمار در جریان جشن تولدش برای تشکر از افرادی که در این میهمانی شرکت کرده بودند، سخنرانی کوتاهی کرد و جملاتی را برزبان آورد که حسابی جنجالی بود. او در بخشی ازاین صحبتها گفت:« الان برای اولین بار است که در پاریس واقعا خوشحالم و احساس خوشبختی می کنم.»

این جمله ممکن است بار معنایی فراوانی داشته باشد و احتمالا دوباره گمانه زنی ها درمورد جدایی او از پاری سن ژرمن در بازار تابستانی را افزایش خواهد داد. در طول سالهای اخیر تیمهایی مثل رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب این بازیکن برزیلی بودند که دراین مسیر ناکام ماندند. او در تابستان گذشته تا یک قدمی بازگشت به بارسلونا هم پیش رفت ولی در پایان، توافقات نهایی حاصل نشد و او در تیم پاریسی ماند. 

نیمار در بخش دیگری از این سخنرانی کوتاه گفت:« من تمام تلاشم را با هم تیمی هایم به کار خواهم گرفت تا امسال تمام جامهای ممکن را فتح کنیم.» 

این بازیکن برزیلی دو سال و نیم پیش با قراردادی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن منتقل شد و در طول این سالها، دوران پرفرازو نشیب و پرچالشی را درتیم پاریسی سپری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied