شمانیوز
شما نیوز

رونالدوی 35 ساله همچنان آماده و قبراق

امروز کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس 35 ساله شد و با وجودی که بسیاری از ستاره های هم سن و سال او از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند، اما او همچنان در اوج آمادگی است و در سطحی باورنکردنی فوتبالش را دنبال می کند.

رونالدوی 35  ساله همچنان آماده و قبراق

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ رونالدو بخش عمده ای از این آمادگی را مدیون تمرینات سنگین و حرفه ای، رژیم غذایی سالم و ذهنیت برنده اش است و توانسته با اتکا به این نکات، همچنان در اوج دنیای فوتبال کارش را دنبال کند. البته او تنها بازیکنی نیست که در سن 35 سالگی همچنان در اوج است . به بهانه 35 سالگی کریس رونالدو، مروری داریم بر 11 بازیکنی که در حال حاضر و در سن 35 سالگی (یا بالاتر) همچنان در دنیای فوتبال خوش می درخشند. این شما و این هم تیم منتخب ستاره های بالای 35 سال حال حاضر دنیای فوتبال:

در درون دروازه، بی تردید جانلوئیجی بوفون قرار می گیرد که در سن 42 سالگی سنگربان یوونتوس و مسن ترین بازیکن رختکن تیمش است.

خط دفاع این تیم با دانی آلوز 36 ساله (مدافع اف سی سائوپائولو)، جورجو کیه لینی (مدافع ایتالیایی و 35 ساله یوونتوس)، تیاگو سیلوا (مدافع 35 ساله و برزیلی پاری سن ژرمن) و خوانفران (35 ساله و مدافع سائوپائولو) شکل می گیرد.

در خط میانی این تیم، 4 بازیکن بامهارت را داریم: فرانک ریبری 36 ساله، بازیکن فرانسوی فیورنتینا، سانتیاگو کاسورلا (بازیکن 35 ساله ویارئال)، آندرس اینیستا (ستاره اسپانیایی و 35 ساله ویسل کوبه) و خواکین (بازیکن 38 ساله رئال بتیس)

و در نهایت خط حمله این تیم را دو غول اروپایی دنیای فوتبال شکل می دهند: زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم 38 ساله میلان و کریس رونالدو که در سن 35 سالگی یکی از ارزشمندترین بازیکنان یوونتوس به شمار می رود.

این بازیکنان هم روی نیمکت ذخیره های این تیم کهنه کار قرار می گیرند:

هندانوویچ (دروازه بان 35 ساله اینتر)، کلودیو براوو (دروازه بان 36 ساله منچسترسیتی)، لیتون بینز (مدافع 35 ساله اورتون)، اشلی ویلیامز (مدافع 35 ساله بریستول سیتی)، بورخا والرو (بازیکن میانی و 35 ساله اینتر)، مارکو پارولو (بازیکن میانی و 35 ساله لاتزیو)، گابی (بازیکن میانی و 36 ساله السد قطر)، فابیو کوالیارلا (مهاجم 37 ساله سمپدوریا)، آدوریز (مهاجم 38 ساله اتلتیک بیلبائو) و خورخه مولینا (مهاجم 37 ساله ختافه)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied