شمانیوز
شما نیوز

هدیه لاکچری و گرانقیمت زن کریستیانو رونالدو به شوهرش در تولد + عکس

جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی - آرژانتینی رونالدو یک کادوی تولد شگفت انگیز برای کریستیانو رونالدو آماده کرده بود.

هدیه لاکچری و گرانقیمت زن کریستیانو رونالدو به شوهرش در تولد + عکس

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  ستاره پرتغالی دیروز 35 ساله شد که با یک سورپرایز و یک کادوی شیک از جانب نامزدش منتشر شد. در ویدئوی منتشر شده توسط جورجینا دیده می شود که زمانی که رونالدو به رستوران ایتالیایی نزدیک می شود، ناگهان دوستانش با ریختن کاغذ رنگی روی سرش، او را شگفت زده می کنند.

اما این تنها شگفتی نبود چرا که کریستیانو رونالدو از جورجینا یک خودرو برای تولدش کادو گرفت.

OBvfuX2B600X

این خودروی مرسدس AMG G63 به صورت کادو شده منتظر کریستیانو رونالدو بود. قیمت این خودرو 180 هزار یوروست و بدین ترتیب یک خودروی لوکس دیگر به خودروهای پرشمار در پارکینگ رونالدو اضافه شد.

F6ulanUyL9pz

جورجینا برای شگفت زده کردن رونالدو، این خودروی مشکی را با یک ربان قرمز نگ تزیین کرده بود. نامزد رونالدو این گونه برایش پیام تبریک گفت :" تبریک به مرد زندگی من. خیلی دوست داشتم که عشقمان را با هدیه ای به تو منتقل کنم."

جشن تولد رونالدو در رستوران کاسا فیوره برگزار شد که جونیور، پسر ستاره پرتغالی و دوستان و نزدیکان خانواده هم در این جشن حضور داشتند تا به ستاره یوونتوس تبریک بگویند. رونالدو که از نظر ورزشی هم روزهای خوبی را تجربه می کند، حالا با این سورپرایز روحیه بخش می تواند فصل را با انگیزه ای متفاوت ادامه بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اشک

    هیچی والا