شمانیوز
شما نیوز

تعویض های استقلال کاملا به نفع ما بود

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تعویض‌هایی که استقلال در نیمه دوم انجام داد به پرسپولیس کمک کرد تا بتواند بازی را مساوی کند.

تعویض های استقلال کاملا به نفع ما بود

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  حمید درخشان در مورد تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: بازی بدی نبود. دو تیم  پایاپای کار کردند. آنچه مهم بود این که 4 گل در این مسابقه رد و بدل شد. پرسپولیس دو بار از حریفش عقب افتاد و به بازی برگشت.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم دو تیم تفاوت زیادی نسبت به هم نداشتند و نمی‌توان گفت برد حق مسلم کدام تیم بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. اینکه پرسپولیس به بازی هم برگشت جای امیدواری دارد. یعنی اینکه بازیکنانش می‌توانند از فشار عبور کنند. در آخر هم باید بگویم امتیازها تقسیم شد و نتیجه مساوی عادلانه و قابل قبول بود.

درخشان در مورد تعویض‌های استقلال در نیمه دوم گفت: به نظر من تعویض‌های استقلال به پرسپولیس کمک کرد تا به بازی برگردد. تعویض‌های پرسپولیس هم به خودش کمک کرد تا در نهایت گل مساوی زده شود. در اواخر نیمه دوم پرسپولیس برتری نسبی به حریف داشت و به گل هم رسید.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه نقطه قوت دربی چه بود، عنوان کرد: در این دربی کمتر شاهد حاشیه بودیم و بازیکنان به داور کمتر اعتراض می‌کردند و این از مزایای مسابقه بود ضمن اینکه مهم این بود که دربی گل داشت و شاهد یک مسابقه خسته‌کننده نبودیم. تماشاگران مسابقه چه بینندگان تلویزیونی و چه تماشاگران حاضر در ورزشگاه از این بازی لذت بردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied