شمانیوز
شما نیوز

فرهاد مجیدی از دست خودش عصبانی است!

تعویض های مجیدی روند هجومی استقلال را مختل کرد.

فرهاد مجیدی از دست خودش عصبانی است!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ شاید فرهاد فردا با دیدن فیلم بازى و فروکش کردن هیجانات در خلوتش با منتقدان و کارشناسان و پیشکسوتان استقلال هم عقیده شود که تعویض مهدى قائدى اشتباه بوده و بیخود و بى جهت با یک تصمیم غلط زهر خط حمله خود را گرفته است.

WhatsApp Image 2020-02-07 at 1.22.55 PM

فرهاد تا دقیقه شصت مربى برتر میدان بود و تدابیرش براى شکست پرسپولیس جواب داده بود ، اما خودزنى او و ترس بى موردش فضا را در اختیار پرسپولیس قرار داد تا از شکست یک تساوى شیرین بسازد. البته نباید فراموش کنیم که دست مجیدى روى نیمکت بسیار خالى بود ، اما مى توانست با همین بضاعت هم پرسپولیس را شکست دهد اگر تصمیمات بهترى را اتخاذ مى کرد.

مجیدی و مجید نامجو مطلق مطمئنا بابت این تعویض خودشان را شماتت می کنند اما خط دفاع استقلال در این بازی هم اشتباهات زیادی داشت و پر کردن آفساید توسط مدافعان آبی در دو صحنه ای که استقلال گل خورد نشان داد که خط دفاعی استقلال در دربی تمرکز زیادی نداشت. شاید با حضور عارف غلامی و سیاوش یزدانی وضع خط دفاعی استقلال بهتر بود. استقلال با لشگر مصدومانش یعنی دیاباته، غلامی، یزدانی، اسماعیلی و البته دو رباط پاره یعنی محسن کریمی و داریوش شجاعیان دربی را نباخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied