شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس خوش شانس بود که مقابل استقلال بازنده نبود!

هافبک پیشین استقلال گفت: کادر فنی این تیم با تعویضی که انجام داد باعث شد خط دفاع پرسپولیس نفس راحت بکشد.

پرسپولیس خوش شانس بود که مقابل استقلال بازنده نبود!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ محسن یوسفی در خصوص تساوی دو بر دو سرخ آبی ها در برابر یکدیگر گفت: اعتقاد دارم هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند. وقتی در یک دربی ۴ گل رد و بدل می شود این نشان می دهد که دو تیم تنها به دنبال برد بودند و می خواستند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

وی افزود: پرسپولیس خوش شانس بود که مقابل استقلالی قرار گرفت که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. نبود دیاباته، غلامی و یزدانی برای استقلال بسیار تأثیرگذار بود و البته پرسپولیس از این شرایط خوشحال بود که توانسته برابر استقلال به تساوی دست پیدا کند.

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان در دقیقه ۲۴ بازی به گل رسیدند و حتی می توانستند لحظاتی بعد هم گلی دیگر وارد دروازه حریف کنند اما یک اشتباه از خط دفاعی باعث شد تا استقلال گل مساوی را دریافت کرده و هر چه تلاش کرد تا بتواند تا پایان نیمه اول به گل دست پیدا کند، نتیجه با همان تساوی باقی ماند. اما آبی پوشان در نیمه دوم، شروع طوفانی داشتند و با حرکت انفجاری قائدی و ضربه ارسلان مطهری به گل دوم رسیدند.

یوسفی در خصوص تعویض قائدی و اینکه گفته می شود اگر او از زمین خارج نمی شد، پرسپولیس نمی توانست برنده باشد، اظهار داشت: باید بپذیریم بازیکنان استقلال خسته بودند. آنها سه بازی در هفت روز، ۴ پرواز سنگین و فشار تمرینات آنها را خسته کرده بود. قائدی از دقایق پایانی دیگر نای راه رفتن هم نداشت. اگر در زمین می ماند مدافعان پرسپولیس نمی توانستند رو به جلو حرکت کنند. شاید همین خستگی و فشار باعث می شد که او دچار آسیب دیدگی شود اما در مجموع فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس خصوصاً کنعانی زادگان از اینکه قائدی از زمین بیرون رفت، بسیار خوشحال بودند.

وی در مورد گل ثانیه های پایانی گفت: فوتبال همین است. گاهی در ثانیه های پایانی به پیروزی، گاهی شکست و یا تساوی می رسید. اعتقاد دارم اگر غایبین استقلال در این دیدار حضور داشتند مطمئناً نتیجه دیدار به گونه دیگر رقم می خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied