شمانیوز
شما نیوز

هلاس ورونا 2-1 یوونتوس ؛

رونالدو شکست خورد!

هلاس ورونا موفق شد تا در دیداری خانگی با نتیجه 2-1 از سد یوونتوس عبور کند.

رونالدو شکست خورد!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  شاگردان مائوریسیو ساری که در صدر جدول سری آ جای دارند، فرصت داشتند تا با پیروزی در دیدار امشب، فاصله شان با اینتر را به 6 امتیاز افزایش دهند اما علی‌رغم نمایش خوب کریس رونالدو و گلزنی او، در نهایت 2-1 شکست خوردند. یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه 2 بازی، روی پاس رونالدو، این گونسالو ایگواین بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع گونتر، دروازه ورونا را نجات داد.

پس از آن بازی متعادل شد و در دقیقه 10، این تیم میزبان بود که صاحب یک موقعیت خوب شد و چیزی نمانده بود که ضربه داویده فارائونی، دروازه یووه را باز کند ولی شزنی با یک واکنش خوب، توپ را به بیرون فرستاد.حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 19، یوونتوسی ها تا آستانه زدن گل برتری پیش رفتند اما ضربه تماشایی داگلاس کاستا به تیر دروازه ورونا برخورد کرد.

دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان میزبان بود که صاحب یک موقعیت خوب شدند و روی یک ارسال، کومبولا ضربه سری زد که با اشتباه شزنی، وارد دروازه یووه شد اما بعد از کمک گرفتن داور از VAR، مشخص شد که بازیکن ورونا در آفساید بود.تلاش دو تیم برای رسیدن به گل اول بازی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 36، بار دیگر یووه تا آستانه زدن گل پیش رفت ولی این بار ضربه رونالدو بود که به تیر دروازه برخورد کرد.در دقایق پایانی نیمه اول این یوونتوسی ها بودند که فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند و صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و  در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوسی ها بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بودند؛ هرچند نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه ورونا ایجاد کنند. در مقابل، در دقیقه 61 چیزی نمانده بود که تیم میزبان به گل برسد اما شزنی به جاگیری مناسب، مانع گلزنی بورینی شد.تلاش یوونتوسی ها برای زدن گل برتری سرانجام در دقیقه 65 نتیجه داد و کریس رونالدو حساب کار را 1-0 کرد. روی پاس در عمق بنتانکور بود که رونالدو صاحب موقعیت شد و در حالی که یک مدافع حریف را پیش رو داشت، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه ورونا فرستاد.

بعد از این گل تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 71، روی ارسال خوب امرابط، پاتزینی می توانست با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند اما باز هم شزنی مانع از باز شدن قفل دروازه یووه شد.حملات تیم میزبان ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 76 این تیم به گل رسید. روی اشتباه بازیکنان یووه، به ویژه پیانیچ، بود که بورینی با شزنی تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را به تساوی کشید.بعد از این گل بار دیگر یوونتوسی ها پیش کشیدند اما این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 84 به گل دوم برسد ولی ضربه کومبولا بعد از برخورد به بونوچی، به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد، ورونا صاحب یک ضربه پنالتی شد. برخورد توپ به دست بونوچی باعث شد تا داور بعد از بررسی با VAR، نقطه پنالتی را نشان بدهد. پاتزینی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.تلاش یوونتوسی ها برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 2-1 ورونا به پایان رسید.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied