شمانیوز
شما نیوز

بایرلورکوزن 4-3 دورتموند؛

شکست سنگین و دراماتیک زنبورها!

دورتموند در دیداری تماشایی در نهایت مقابل لورکوزن 3-4 مغلوب شد.

شکست سنگین و دراماتیک زنبورها!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   دورتموند که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته بود، دیشب در دیداری مهیج و با درخشش ستاره هایش در اواسط نیمه دوم 2-3 از لورکوزن پیش افتاد، اما توفان حریف در دقایق پایانی و به ثمر رساندن دو گل، در نهایت باعث برتری 3-4 لورکوزن در این دیدار حساس شد. لورکوزن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 20 و روی پاس ندیم امیری و ضربه کوین ولند در موقعیتی تک به تک به گل اول دست یافت. اما دورتموند دو دقیقه بعد جبران کرد. روی ارسال یادون سانچو از روی نقطه کرنر، این مت هوملس بود که با پروازی بلند موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه 32 دورتموند به گل دوم دست یافت. امره جان، خرید جدید این تیم با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه موفق شد دروازه لورکوزن را باز کند. اما لورکوزن در دقیقه 42 به گل تساوی رسید. روی پاس به بیرون جاناتان تاه، کوین ولند با ضربه ای دقیق از مرکز موفق به زدن گل دوم شد و نیمه نخست با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

در همان اوایل نیمه دوم و با پاس سانچو، ریرا می توانست گل سوم دورتموند را به ثمر برساند اما دروازه بان لورکوزن واکنش خوبی نشان داد. اما در دقیقه 64 این اتفاق رخ داد. روی همکاری زیبای بازیکنان دورتموند، پاس اشرف حکیمی در گوشه محوطه به رافائل گریرو رسید و او با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد. در ادامه نوبت به هنرنمایی بازیکنان لورکوزن رسید. در دقیقه 82 لئون بیلی در گوشه محوطه دورتموند صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 83 روی ارسال دقیق سینکگراوان، این لارس ‌بندر بود که با یک ضربه سر تماشایی زننده گل برتری تیمش لقب گرفت. در لحظات پایانی ضربه سر اکسل ویتسل از دهانه دروازه لورکوزن به بیرون رفت تا در نهایت دورتموند در این مسابقه تماشایی 3-4 مقابل لورکوزن شکست بخورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied