شمانیوز
شما نیوز

شکست پرسپولیس در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا

الدحیل موفق شد با برتری دو بر صفر پرسپولیس را شکست دهد.

شکست پرسپولیس در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   شاگردان گل محمدی در اولین بازی آسیایی خود در خانه الدحیل شکست تلخی را تجربه کردند. پرسپولیس در دقایق ابتدایی این مسابقه پر اشتباه ظاهر شد و چوب اشتباهاتش را هم خورد تا آغاز فصل آسیایی‌اش چندان جالب نباشد. 

با توجه به برتری یک بر صفر التعاون مقابل الشارجه در دیگر دیدار این گروه، پرسپولیس تا پایان هفته اول رقابت‌ها قعرنشین گروهش است. 

*سه شنبه 22 بهمن 98

الدحیل قطر- پرسپولیس ایران ساعت 18:45 ورزشگاه عبدالله بن خلیفه 

* تیم داوری از کشور ازبکستان این بازی را سوت می زنند.

ترکیب الدحیل:
کلود امین، محمد موسی، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، کوانگ سون(83- خالد محمد)، ادمیلسون، کریم بوضیاف، مانژوکیچ، البراکی(90- عماد)، المعز علی(85- علی حسن یحیی) و عاصم مادبو 

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، محمد نادری، محسن ربیع خواه(80- امید عالیشاه)، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی(46-اوساگونا)، وحید امیری و علی علیپور(63- آنتونس استوکس)

گلزنان: 

ماریو مانژوکیچ (4): در موقعیتی شبیه به گل معروفی که ایران در جام ملت ها از ژاپن خورد، مدافعان پرسپولیس تعلل کردند و معز علی با استفاده از این فرصت توپ را روی سر مانژوکیچ ارسال کرد و او با ضربه سری دقیق دروازه را باز کرد. 

ادمیلسون (13): با تعلل هافبک‌های پرسپولیس، بازیکنان الدحیل توپ ربایی کردند و با پاس عمقی ادمیلسون را در محوطه جریمه صاحب توپ کردند که ضربه این بازیکن از زاویه ای تقریبا بسته وارد دروازه بیرانوند شد. 

کارت زرد: 

الدحیل: (44) عاصم مادیبو -  (72)احمد یاسر - (82) مانژوکیچ

کارت قرمز: -

موقعیت حساس:

دقیقه 8: دروازه بان الدحیل دو بار ضربات پرسپولیسی ها از داحل محوطه شش قدم را دفع کرد. 

دقیقه 72: ارسال امیری روی تیر دوم با ضربه سر استوکس همراه د که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

دقیقه 75: ضربه کاشته معز علی، چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس، با اختلاف اندک به بیرون رفت. 

حواشی بازی:
*ذخیره‌های پرسپولیس در بازی امشب مقابل الدحیل: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied