شمانیوز
شما نیوز

کادرفنی سپاهان العین را آنالیز کرده بود

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت که با آنالیزی خوبی که از سوی کادرفنی صورت گرفته بود، توانستند العین را در خانه از پیش‌رو بردارند.

کادرفنی سپاهان العین را آنالیز کرده بود

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  محمد طیبی درباره پیروزی 4 بر صفر سپاهان برابر العین در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ برد مهمی را در اولین گام به دست آوردیم، آن هم برابر تیم سرشناسی مثل العین که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و جزو تیم‌های ثروتمند در آسیا محسوب می‌شود. کادر فنی به‌خوبی این تیم را برای ما آنالیز کرد از نقاط ضعف و قوت العین به‌خوبی شناخت داشتیم. آنها تیم ضعیفی نیستند بلکه سپاهان با قدرت خودش توانست این تیم را شکست دهد و سه امتیاز مهم بگیرد.

وی که در این بازی یکی از گل‌هایش تیمش را به ثمر رساند، عنوان کرد: خوشحالم که اولین گلم را برای سپاهان زدم و این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که آن را تقدیم به هواداران سپاهان می‌کنم. مهمترین موضوع برد تیم ما بود و امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.

مدافع سپاهان در خصوص اینکه با ارسال از جناحین به العین ضربه زدند، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم کادر فنی سپاهان به‌خوبی تیم حریف را برای ما آنالیز کرد و خدا را شکر که نتیجه بسیار خوبی گرفتیم. به‌خوبی روی نقاط ضعف و قوت العین کار کرده بودیم و خوشحالم که با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان بهترین نتیجه را گرفتیم.

طیبی گفت: هدف ما صعود از این گروه به‌عنوان تیم اول است، برای شروع سه امتیاز مهم گرفتیم ولی باید این بازی را فراموش کرده و به فکر بازی سه‌شنبه هفته آینده با السد باشیم. آنها تیم قدرتمندی هستند اما می‌توانیم السد را هم شکست دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied