شمانیوز
شما نیوز

نامزد برترین دروازه‌بان زن فوتسال جهان: برای بهترین شدن از تمرین غفلت نکردم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران در خصوص اینکه نامش جزو ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان قرار گرفته، گفت: برای بهترین شدن لحظه‌ای از تمرین غفلت نکردم.

نامزد برترین دروازه‌بان زن فوتسال جهان: برای بهترین شدن از تمرین غفلت نکردم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : «فرزانه توسلی» عضو تیم ملی فوتسال زنان است که سایت فوتسال پلنت هفته گذشته نام او را در میان ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان قرار دارد. وی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: انتخاب من جزو نامزدهای بهترین دروازه‌بان جهان نتیجه تلاش‌ها و تمریناتی بود که در طی این مدت انجام دادم.

وی افزود: دروازه‌بان‌های پرتغال، اسپانیا، برزیل جزوه گلرهای خوب جهان هستند. برای بهترین دروازه‌بان شدن نیاز هست که تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات بین‌المللی و برون مرزی بیشتری شرکت کند تا عملکرد من و بقیه هم تیمی‌هایم دیده شود.

توسلی یادآور شد: بیش از ۱۷ سال است، گلری می‌کنم و در این سال‌ها همواره تمرکز خود را  روی انجام دادن سخت‌ترین تمرینات گذاشتم تا بتوانم بهترین عملکرد اشته باشم و لحظه‌ای نبوده که از تمرین کردن غافل باشم.

وی اضافه کرد: دروازه‌بان‌ها برای رسیدن به بهترین و بالاترین جایگاه باید تا جایی که ممکن است تمرین داشته باشند و تمرکز خود را روی کار و فعالیت خود بیشتر کنند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان در خصوص به تعویق افتادن دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان بدلیل شیوع ویروس کرونا گفت: امسال شرایط  از سال‌های گذشته سخت‌تر است و علاوه بر زمانی که از دست دادیم چند بازیکن کلیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. امیدوارم با توجه به زمان کمی که داریم، بتوانیم بهترین استفاده را برای آماده‌سازی تیم داشته باشیم.  تنها هدف ما هت‌تریک قهرمانی در آسیا است که برای رسیدن به آن هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد. 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied