شمانیوز
شما نیوز

کنگره جهانی والیبال به‌تعویق افتاد

هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) زمان برگزاری سی و هفتمین کنگره جهانی خود در پوکت تایلند را به‌تعویق انداخت.

کنگره جهانی والیبال به‌تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : پیش از این قرار بود سی و هفتمین کنگره جهانی والیبال از ۱۵ تا ۱۷ اکتبر ۲۰۲۰ در پوکت تایلند برگزار شود که شیوع و گسترش ویروس کرونا باعث تغییر زمان برگزاری آن شد.

تصمیم FIVB برای تغییر زمان برگزاری این گنگره به ۲۷ تا ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۱، نشان‌دهنده اولویت اصلی فدراسیون جهانی در حمایت از سلامت و ایمنی خانواده والیبال است.

علاوه بر این، بر اساس اساسنامه FIVB، کنگره‌ کنفدراسیون‌های تابعه نیز باید بین سه تا چهار ماه قبل از کنگره جهانی برگزار شود و بر اساس تقویم جدید، کنفدراسیون‌ها می‌توانند کنگره‌های خود را بین ۲۷ سپتامبر تا ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ برگزار کنند.

علاوه بر این، جلسات هیات رئیسه و کمیته اجرایی FIVB که در ابتدا برای ۲۶ تا ۲۸ ماه می سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بودند، تا تابستان سال ۲۰۲۰ به تعویق افتادند تا امکان حضور اعضا فراهم شود. تاریخ‌های دقیق این جلسات، بعداً تعیین خواهد شد.

کنگره جهانی FIVB هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و نمایندگان بیش از ۲۰۰ فدراسیون ملی در آن شرکت می‌کنند. این کنگره یکی از مهم‌ترین موارد تقویم جهانی والیبال است و در آنجا درباره مسیر آینده این ورزش و اهداف جدید، تصمیم‌گیری می‌شود و جامعه والیبال در مسیر دستیابی به هدفی واحد که همان رشد والیبال در جهان است، قرار می‌گیرد.

در این دوره کنگره جهانی، اعضای هیات رئیسه FIVB برای چهار سال آینده نیز انتخاب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied