شمانیوز
شما نیوز

زمان بازی رئال مادرید - والنسیا + جزئیات

تیم فوتبال رئال مادرید امشب در ورزشگاه خانگی خود از والنسیای رده هشتمی پذیرایی می‌کند.

زمان بازی  رئال مادرید - والنسیا + جزئیات

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین شب از رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا، تیم رده دومی رئال مادرید در ورزشگاه فرانکو دی‌استفانو میزبان والنسیا خواهد بود.

کهکشانی‌ها از هفته پنجم رقابت‌ها مدام رتبه اول و دوم جدول را با بارسلونا عوض کردند و در حالی پا به این بازی می‌گذراند که برای حفظ فاصله ۲ امتیازی با آبی اناری‌های صدرنشین، محکوم به برد هستند. شاگردان زین‌الدین زیدان که از ۵ دیدار اخیر خود ۸ امتیاز از دست داده‌اند، در ۷ مسابقه آخر لالیگا مقابل والنسیا، تنها یک بار آن هم در آوریل ۲۰۱۹ با نتیجه ۲ بر یک در مستایا شکست خوردند.

دیداری که به واسطه برگزاری در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، بازی خانگی برای مادریدی‌ها محسوب می‌شود. رئالی‌ها در ۱۱ بازی خانگی گذشته، مقابل والنسیا باختی نداشتند. کسب ۶ برد و ۵ تساوی حاصل این ۱۱ بازی بوده است.

این دیدار برای والنسیا، هشتاد و هفتمین دوئل مقابل رئال مادرید محسوب می‌شود و از این حیث، خفاش‌ها بیش از هر تیم دیگری با رئال بازی کردند. نکته نگران کننده برای والنسیا آمار ضعیف بازی‌های خارج از خانه آن‌ها است. جایی که در ۵ مسابقه خارج از خانه قبلی، نه تنها موفق به کسب پیروزی نشدند بلکه ۳ باخت هم در کارنامه به ثبت رسانده‌اند.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال که با زدن ۱۴ گل پس از لیونل مسی ۲۱ گله، برترین گلزن این فصل لالیگا به شمار می‌آید، روی هر ۳ گل اخیر مادریدی‌ها (۲ گل و یک پاس گل) به والنسیا نقش مستقیم داشته و در این بازی هم امید اول هواداران مادریدی برای گلزنی محسوب می‌شود. سرخیو راموس، کاپیتان کهکشانی‌ها هم که در بازی هفته قبل موفق به گلزنی مقابل ایبار شده بود، در صورت گلزنی در این بازی، رکورد بیشترین گل زده خود در یک فصل لالیگا را افزایش می‌دهد. راموس تاکنون در این فصل ۶ بار موفق به گشودن دروازه رقبا شده، کاری که در فصل ۲۰۱۶-۱۷ نیز انجام داده بود.

در آن سوی میدان هم رودریگو، مهاجم ملی‌پوش والنسیا در ۳ بازی آخر خفاش‌ها مقابل رئال، روی ۲ گل (یگ گل و یگ پاس گل) تاثیر داشته و امشب بازیکن کلیدی والنسیا به شمار می‌آید.

در دیدار امشب ۲ تیم، نفرات تاثیرگذاری به خصوص در اردوگاه والنسیا به دلیل مصدومیت غایب هستند. پائولیستا و گارای، زوج خط دفاعی، گایا و پیچینی ۴ بازیکن مصدوم والنسیا و لوکاس وازکر، لوکا یوویچ، ماریانو دیاز و ناچو فرناندز هم غایبان رئال در این بازی هستند.

رئال مادرید با کسب ۵۹ امتیاز در تعقیب بارسلونای ۶۴ امتیازی و صدرنشین است و والنسیا هم با ۴۳ امتیاز و یک امتیاز کمتر از ویارئال در رده هشتم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied