شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی مسعود غلامی بازیکن والیبال ایران+تصاویر

بیوگرافی مسعود غلامی بازیکن والیبال ایران را در این سایت می خوانید

بیوگرافی مسعود غلامی بازیکن والیبال ایران+تصاویر

مسعود غلامی( متولد ۱۳ فروردین ماه ۱۳۷۰ در رهنان اصفهان) مسعود غلامی بازی کن والیبال اهل ایران است. مسعود غلامی در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در سال ۲۰۱۵ شرکت داشت. مسعود غلامی در سال ۱۳۹۴ به تیم پیکان پیوست. مسعود غلامی و بعد از جدایی از ۲ فصل پیش به عضویت باشگاه والیبال شهرداری ورامین در آمده است. مسعود غلامی در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در سال ۲۰۱۵ شرکت داشت. او در سال ۱۳۹۴ به تیم پیکان پیوست.مسعود غلامی متولد سه شنبه ۱۳ ماه فروردین ۱۳۷۰ در رهنان اصفهان، با ۲۶ سال سن، ۲ متر قد و ۹۵ کیلوگرم وزن، مدافع میانی والیبال ایران است. رهنان یازدهمین منطقه شهر اصفهان است که در حد فاصل بین خمینی شهر و مرکز شهر اصفهان قرار گرفته است و تا سال ۱۳۸۲ شهری جدا از اصفهان محسوب می شد.

 

مسعود غلامی | بیوگرافی و عکس های مسعود غلامی والیبالیست و همسرشنخستین دیدار 

مسعود غلامی در نخستین دیدار در لیگ جهانی ۲۰۱۷ در تاریخ ۱۲ خرداد در ترکیب اصلی به مصاف ایتالیا رفت. او بازی کن باشگاه های باریج اسانس کاشان( در سال ۲۰۱۲)، سایپا البرز( ۲۰۱۳) و وزارت دفاع در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ بوده است. مسعود غلامی که به علت مصدومیت “سید محمد موسوی” جایگزین وی گردید، اکنون بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

مسعود غلامی که در بازی ایران و برزیل هم مورد انتقادات زیادی قرار گرفت توانست امار بیش ترین دفاع را در بین تمامی بازیکن های زمین داشته باشد. مسعود غلامی نخستین تجربه حضور خویش در تیم ملی A و مسابقات لیگ جهانی را پشت سر میگذارد ولی غلامی تا به حال با تیم ملی B در جام “ملت های آسیا” و “AVC کاپ”( جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا) بازی کرده است.

مسعود غلامی شخصیت علاقه مندی به فضای مجازی نبوده و در صفحه اینستاگرامش تا به حال فعالیت زیادی نداشته است. ارتفاع آبشارهای مسعود غلامی ۳۴۹ و ارتفاع دفاع وی ۳۳۱ سنجیده شده است.

 

بیوگرافی مسعود غلامی بازیکن والیبال ایرانمسعود غلامی در تیم ملی

 

این ملی پوش والیبالی در نخستین دیدار در لیگ جهانی ۲۰۱۷ در ترکیب اصلی به مصاف ایتالیا رفت.وی به علت مصدومیت سید محمد موسوی جایگزین وی گردید.

وی نخستین تجربه حضور خویش در تیم ملی در سال۲۰۱۷ تجربه کرد، ولی تا به حال با تیم ملی B در جام ملت های آسیا تجربه حضور داشته است

وی در لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ ملازم تیم ملی بوده و در ترکیب اصلی تیم قرار داشت و تا مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال هم در فهرست اسامی بازیکنان حضور داشت و ایگور کولاکوویچ نامش را در لیست بازی در مرحله نهایی لیگ قرار داده بود.

 

مسعود غلامی | بیوگرافی و عکس های مسعود غلامی والیبالیست و همسرشازدواج مسعود غلامی

 

از ازدواج و زندگی فردی و شرایط زندگی خصوصی وی اطلاعی در دست نیست.

 

والیبال ایران با بازیکنان ذخیره به نخستین پیروزی در جام جهانی رسید ...

افتخارات مسعود غلامی

 

جام قهرمانان بزرگ جهان

 

برنز ژاپن ۲۰۱۷ تیمی

 

قهرمانی ملت های آسیا

 

طلا تهران ۲۰۱۹ تیمی

 

نقره تهران ۲۰۱۵ تیمی

 

جام کنفدراسیون آسیا

 

طلا ناکون پاتوم ۲۰۱۶ تیمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied