شمانیوز
شما نیوز

خبر خوب برای طرفداران پاریسن‌ژرمن

​سرمربی پی اس جی شرایط کیلیان امباپه برای بازی فردا مقابل لایپزیش را مثبت ارزیابی کرد.

خبر خوب برای طرفداران پاریسن‌ژرمن

 کیلیان امباپه بدون شک امید اول گلزنی پی اس جی در بازی فردا برابر لایپزیش است و پاریسی ها خوشبینند که به کمک او بتوانند برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان صعود کنند.

امباپه که به دلیل مصدومیت در فینال جام اتحادیه فرانسه برابر سنت اتین حضورش در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا در هاله ای از ابهام بود ولی در نهایت توانست 30 دقیقه پایانی به میدان بیاید، فردا مشکلی برای بازی از دقیقه اول نخواهد داشت.

او با ورودش به زمین تیم را متحول کرد و زمینه ساز بازگشت دراماتیک پی اس جی و برتری 2-1 تیمش در دقایق پایانی شد.

توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری بازی با لایپزیش و در مورد وضعیت امباپه گفت:« کیلیان 30 دقیقه برابر آتالانتا بازی کرد و انرژی لازم را به دست آورد. او می تواند فردا برابر لایپزیش از ابتدا در میدان باشد ولی باید ببینیم که شرایط بازی 90 دقیقه ای را خواهد داشت یا خیر. بعد از تمرین فردا تصمیم نهایی را می گیرم.»

توخل در مورد زوج نیمار و امباپه در حمله گفت:« این زوج نقطه قوت تیم ما محسوب می شود و این دو همواره تفاوت ها را رقم زده اند. نیمار خوب دریبل می زند، امباپه سرعتی خیره کننده دارد و هر دو نیز تشنه گلزنی هستند. در هر تیمی شما نیاز به چنین زوج هایی دارید که در کنار هم دست به کارهای استثنایی بزنند.

نیمار اما از لحاظ قدرت رهبری در تیم، کمی در درجه بالاتری قرار دارد. او در زمین اعتماد به نفس بالایی دارد و به هم تیم هایش نیز اطمینان را تزریق می کند. نیمار همیشه پیروزی می خواهد و برایش می جنگد. عاشق رقابت است و این برای یک رهبر و لیدر در زمین، حیاتی است. البته ما یک تیم فوتبال هستیم و اینجا نه نیمار و نه هیچ

بازیکنی به تنهایی باعث پیروزی نمی شوند. ما یک تیم خوب را حول محور نیمار و امباپه تشکیل داده ایم.»

توخل و ناگلزمن(سرمربی لایپزیش) سابقه همکاری با یکدیگر را در گذشته دارند. توخل در این رابطه گفت:« زمانی من مربی تیم ذخیره های آگسبورگ بودم و ناگلزمان هم بازیکن من بود که متاسفانه مصدوم شد و چندان فرصت اینکه زیر نظر من بازی کند را پیدا نکرد. از او خواستم تا بازی تیم های حریف را ببیند و آنالیز کند و در این کار خیلی هم خوب بود.

حالا من اینجا مربی پی اس جی هستم و از این بابت مفتخرم. باورنکردنی است که من و ناگلزمن مربی تیم های رقیب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستیم. یولیان دوست دارد بازی به بازی تاکتیک هایش را تغییر دهد. او DNA هوفن هایم بود و حالا DNA لایپزیش است. فردا هر کدام در جست و جوی راهی برای برد تیم های مان هستیم.»

 

 

منبع: ورزش سه 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied