شمانیوز
شما نیوز

پایان همکاری کوتاه فرهاد مجیدی با استقلال

در خاتمه بازی استقلال و تراکتور به احتمال فراوان شاهد پایان همکاری فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال خواهیم بود. پایانی که دردسرهای جدیدی برای استقلال خواهد داشت.

پایان همکاری کوتاه فرهاد مجیدی با استقلال

چند ساعت بعد از پیروزی آبی‌پوشان مقابل رقیب سنتی و راهیابی به بازی فینال جام حذفی فرهاد مجیدی از سمت سرمربی‌گری تیم استقلال استعفا کرد و دلایلش را هم در صفحه شخصی‌اش نوشت (اینجا). هواداران استقلال شوکه از اتفاق رخ داده پی‌گیر موضوع بودند و بررسی کامنت‌های منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌داد بیشتر هواداران از کار سرمربی تیم ناراحت و عصبی هستند؛ آن‌ها انتظار نداشتند بعد از یک پیروزی شیرین و در آستانه برگزاری بازی فینال جام حذفی مجیدی بخواهد بحرانی جدید برای تیم‌شان درست کند. سرمربی استقلال تصور می‌کرد هدف مدیرعامل باشگاه و سفر به ایتالیا مذاکره برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی به استقلال است، اما احمد سعادتمند در مصاحبه‌ای تلویزیونی ضمن اعلام دلایل سفرش به ایتالیا به نحوه برخورد مجیدی با خودش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اشاره کرد و در بخشی از صحبت‌هایش گفت بعد از فوت برادرش سرمربی تیم حتی به او تسلیت نگفته یا بعد از این‌که حکم مدیرعاملی او صادر شده فرهاد یک تبریک خشک و خالی هم نگفته است. سعادتمند گفت مجیدی حاضر به ملاقات با او در دفتر باشگاه استقلال نشده و حتی به اینکه در محل تمرین تیم باید برای دیدن و صحبت کردن با سرمربی استقلال به داخل اتاق برود هم اشاره کرد.

مجیدی استعفای جداگانه برای سعادتمند فرستاد

یکی از دلایل ناراحتی مجیدی از مدیرعامل باشگاه کنار گذاشتن مدیررسانه‌ای این تیم است. سرمربی استقلال خیلی پی‌گیری کرد که نوری‌فر به جایگاه گذشته‌اش برگردد اما مدیران باشگاه استقلال نپذیرفتند. حتی در باشگاه استقلال این شائبه وجود آمد که متن مصاحبه منتشرشده مجیدی در خصوص دلایل استعفا از سرمربی‌گری استقلال توسط مدیر رسانه مورد اعتماد او تنظیم شده است. وقتی سعادتمند در تلویزیون گفت هیچ استعفایی از مجیدی دریافت نکرده و این موضوع در فضای مجازی مطرح شده است، سرمربی استقلال یک متن استعفای رسمی نوشت و از طریق واتساپ برای مدیرعامل باشگاه استقلال ارسال کرد. جالب این‌جاست که ساعتی بعد همه اعضای تیم استقلال متوجه این اتفاق شدند و تعدادی از بازیکنان استقلال با هدف منصرف کردن سرمربی تیم از تصمیمش آن هم در آستانه برگزاری بازی فینال جام حذفی به منزل او رفتند. طبق شنیده‌ها در این نشست مجیدی از موضع خود کوتاه نیامد ولی صحبت‌ها و اصرارهای بازیکنان آن‌ها را امیدوار کرد. سرمربی تیم با گذشت چند ساعت به فکر کردن جوانب امر حتی شده برای این یک تک بازی باقی‌مانده پایان فصل، به نیمکت استقلال برمی‌گردد.

نامجومطلق گزینه سرمربی‌گری موقت استقلال

مدیران باشگاه استقلال به‌قدری از مجیدی ناراحت بودند که تصمیم گرفتند برای بازی با تراکتور، نامجومطلق به‌عنوان سرمربی موقت روی نیمکت بنشیند که با مخالفت این مربی مواجه شدند و گویا خود نامجومطلق به آن‌ها گفته بود مجیدی برای بازی فینال روی نیمکت استقلال خواهد نشست. جمعه‌شب مجید نامجومطلق به‌عنوان بزرگ‌تر سنی کادر فنی و تیم استقلال و مرد مورد احترام فرهاد مجیدی و حتی مدیران باشگاه استقلال به همراه وریا غفوری کاپیتان تیم و البته نوری‌فر برای ساعتی مهمان منزل سرمربی مستعفی شدند. نامجومطلق و غفوری قبل از این‌که به خانه مجیدی بروند با مدیرعامل باشگاه صحبت کرده و هماهنگی‌های لازم را به‌عمل آورده بودند. آن‌ها به نقل از مدیرعامل باشگاه به مجیدی گفتند هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ مربی داخلی و خارجی برای حضور در استقلال انجام نشده است. مجیدی باز هم گلایه‌هایش را در این جمع مطرح کرد و بعد از شنیدن توضیحات و درخواست اعضای تیم مبنی بر حضورش در سمت سرمربی‌گری تیم استقلال برای برگزاری تک بازی باقی‌مانده این تیم در این فصل فوتبالی در فینال جام حذفی، نهایتاً پذیرفت از دوشنبه سر تمرین استقلال برود. عکاس عکس منتشر شده از مجیدی، نامجومطلق و غفوری هم نوری‌فر بود.

پایان همکاری استقلال و فرهاد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه خود خبر از احضار فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی این باشگاه داد، اما جمعه‌شب برای او پیغام فرستاد برای رفع سوءتفاهمات یک ضیافت ناهار ترتیب داده شده تا مجیدی و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال ناهار را با هم بخورند و سوءتفاهمات را کنار بگذارند. اینکه فرهاد امروز به این ضیافت برود هنوز مشخص نیست، چون شنیده‌ایم آشتی‌کنان مجیدی و سعادتمند چهار روزه است! اصل ماجرا این است که استقلال چهارشنبه شب گذشته برابر پرسپولیس به پیروزی رسید. فرهاد مجیدی صبح پنج‌شنبه با انتشار پستی استعفای خود را از سرمربیگری استقلال اعلام کرد و پنج‌شنبه و جمعه غایب تمرین این تیم بود. شنبه و یک‌شنبه تمرین آبی‌پوشان تعطیل اعلام شده بود. استقلال برای برگزاری بازی فینال برابر تراکتور دوشنبه، سه‌شنبه و ظهر چهارشنبه تمرین دارد و بعدازظهر چهارشنبه راهی مشهد می‌شود تا پنج‌شنبه شب به مصاف این تیم برود و در خاتمه این بازی به احتمال فراوان شاهد پایان همکاری فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال خواهیم بود. پایانی که دردسرهای جدیدی برای استقلال خواهد داشت.

منبع: خبر آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied