شمانیوز
شما نیوز

به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم منصوب شد

با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون دوچرخه سواری، علی اشتری به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم منصوب شد.

رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم منصوب شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حکم انتصاب علی اشتری به سمت رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم (پنجشنبه 3 مهرماه) توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه سواری در این حکم خطاب  به علی اشتری آورده است: با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی در دوچرخه سواری به موجب این حکم جنابعالی از تاریخ صدور به مدت 4 سال به عنوان ریاست هیات دوچرخه سواری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می گردید تا در چارچوب مفاد اساسنامه فدارسیون های ورزشی و با استفاده از افراد با تجربه و متخصص در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون و توسعه ورزش دوچرخه سواری در آن سازمان نسبت به انجام وظایف محوله اقدام لازم را بعمل آورید.

 در بخش دیگری از این حکم آمده است: توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

گفتنی است، حکم رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی این سازمان و امید سراجی رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران تقدیم گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied