شمانیوز
شما نیوز

مارادونا نبش قبر می‌شود؟

شخصی که مدعی شده پسر مارادونا است برای اثبات ادعای خود پیشنهاد نبش قبر دیگو را کرده است.


مارادونا نبش قبر می‌شود؟

نوجوانی که ادعا می کند پسر مارادونا است؛ درخواست نبش خبر ستاره افسانه ای فوتبال جهان را داده است.

سانتیاگو لارا ۱۹ ساله بعد از دفن مارادونا به وکیلش اعلام کرد که درخواستش را به خانواده و وکیل مارادونا منتقل کند و ژوزه نونس هم درخواست موکلش را به خانواده مارادونا اعلام کرده است.

او از شش سال پیش تلاش خود را برای اثبات این ادعا آغاز کرده بود و درخواست نبش قبر و انجام آزمایش DNA آخرین درخواست او در این باره است.

سانتیاگو زمانی که ۱۳ ساله بود عکسی از خودش به صورت شطرنجی درکنار مارادونا روی جلد یکی از روزنامه می بیند و متوجه این موضوع می شود. ناتالیا گرات مادر سانتیاگو که یک پیشخدمت بود در ۲۳ سالگی به خاطر سرطان ریه جانش را از دست می دهد.

مارادونا به صورت رسمی دارای پنج فرزند است و اگر ادعای سانتیاگو اثبات شود او فرزند ششم ستاره فوتبال جهان خواهد بود. همسر مادر این پسر او را به عنوان فرزند خود بزرگ کرده است. مادر او قبل از مرگ و در حالی که سانتیاگو سه ساله بوده به شوهرش می گوید که پدر او مارادونا است.

سانتیاگو در یک مصاحبه گفته است که به جنبه مالی این موضوع نگاه نمی کند و فقط می خواهد بداند که چه کسی است. او گفت: من می دانم که این تقاضا باعث حاشیه در آرژانتین می شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد چه کسی می تواند به اثبات ادعایم با DNA کمک کند؟

 

 

منبع: پارسینه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied