شمانیوز
شما نیوز

مهرداد میناوند درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

پیشکسوت فوتبال ایران که مدتی بود به علت کرونا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وادع گفت.

مهرداد میناوند درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

مهرداد میناوند چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شد و باتوجه به درگیری 80 درصدی ریه اش، خیلی زود به آی سی یو رفت تا نگرانی طرفدارانش و اهالی فوتبال را متوجه خود ببیند.

 

دو روز پس از بستری شدن، تیم پزشکی برای حفظ او مجبور شد که با داروی بیهوشی وی را به خواب عمیق ببرد و بعد با شستشوی ریه و اقدام های تهاجمی، سلامتی این پیشکسوت فوتبال ایران را بازیابد. روز جمعه سطح اکسیژن خون میناوند به بالای 80 درصد افزایش یافت تا امیدواری درباره او بیشتر شود اما متاسفانه میناوند نتوانست برابر کرونا مقاومت کند.

 

این در حالی است که حتی گفته می‌شد قرار است با بهبود حال او، بیهوشی مصنوعی نیز از بین برود و کم کم وی به شرایط عادی برگردد اما ناگهان دوباره سطح اکسیژن خون کاهش یافت.

 

 

پایگاه خبری شمانیوز این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی تسلیت عرض می نماید..

 

 

بیوگرافی مهرداد میناوند:

مهرداد میناوند متول 9 آذر 1354 در خیابان جی تهران است. مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم فوتبال ایران است، وی سالهاست به عنوان مربی فعالیت می کند مهرداد میناوند در تاریخ 9 آذر 1399 با شبنم کمانگر ازدواج کرد و ازدواجش را رسانه ایی کرد.

 

مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر اعلام کرد. تاریخ ازدواج این زوج هم امروز یعنی 99.9.9 است!

 

 

مهرداد میناوند نوشت:

بنام آفریدگار عشقسلام به همه دوستان جان

امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی...تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد.مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر...

بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بینظیر رقم می خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند.پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد.ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم...خدا رو شکر میکنم که محقق شد.

شکر

 

کارت+عروسی+میناوند

 

پ.ن: بخاطر اوضاع و احوال این روزها هیچگونه مراسم خاصی در نظر نداریم

اما دعای خیر شما عزیزان بدرقه راهمان خواهد بود...99/09/09

 

 

نام:مهرداد

 نام خانوادگی:میناوند

 تاریخ تولد:9 آذر 1354

 محل تولد:تهران

 قد:183 سانتی متر

 فرزندان :آریا

 

مهرداد+میناوند+

 

 

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

 

 

شایعه ازدواج دوم مهرداد میناوند

تصاویری به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که شایعه ای درباره این پیشکسوت فوتبال ساخته شده است که او دوباره ازدواج کرده است که چنین اخباری کذب بوده و این تصاویر دو نفره آنها صرفا هوادانش میباشند.

 

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.

برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

 

میناوند+مهرداد

 

 

تکذیب شایعه سرطان مهردا میناوند

مهرداد میناوند بازیکن فوتبال که تا امروز برای باشگاه های مختلفی مانند پرسپولیس، اشتورم گراتس و الشباب بازی کرده تمامی حرف و حدیث ها درباره بیماری صعب العلاجش را شایعه خواند.

مهرداد میناوند با اشاره به این مطلب که در سال های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفت:به مدت 7 سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس کنند و این تغییرات را به پای بیماری ام بنویسند.

 پزشکم که بعد ها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز کرده بود که متاسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. برخی به اشتباه تصور می کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آن ها می گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه ها شدم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدا رحمتش کنه و روحش شاد 💔

  • ناشناس

    خدا بیامرزد روحش شاد

  • ابراهیم اعظمی مهرآباد

    روحش در آرامش باد تسلیت به خانواده داغدارش

  • ناشناس

    روحش شاد ويادش گرامى😔🖤🖤🖤

  • ناشناس

    واقعا متاسفم 😔خدا لعنتت کنه کرونا ک چه عزیزای رو ازما گرفتی....روحت شاد و یادت گرامی مهرداد عزیز هر چند مرگت غیر قابل باور ه ب خونواده محترم و جامعه ورزشی و ملت عزیز ایران این مصیبت رو تسلیت میگم 🙏🙏🙏

  • بانوی اصفهان

    روحش شاد خدایا تا کی؟ خوبان تو بغلت آعوش میکشی اما بدها ....

  • هم وطن

    سلام خیلی ناراحت کننده است....😞😞😞😞

  • فاطمه

    خدا لعنتت کنه کرونا ک جون عزیز هامون رو میگیری ایشالله بری از شرت راحت بشیم خدا بیامرزتش

  • مهران

    خداوند رحمتش کنه اصلأ باور کردنی نیست خدا کنه هرچی سریع تر کرونا از بین بره و حال علی انصاریان خوب بشه

  • دریا

    خدا رحمت کنه مهراد عزیز و با تعصب رو همیشه در قلب مایی.

  • ناشناس

    خدارحمتش کنه🥺