شمانیوز
شما نیوز

اسامی پولدارترین ورزشکاران دنیا

ورزشکاران حرفه‌ای هم مثل سلبریتی‌ها اغلب درآمدهای نجومی دارند. اما اخیرا اسامی ورزشکاران حرفه‌ای ثروتمند منتشر شده است.

اسامی پولدارترین ورزشکاران دنیا

به گزارش شمانیوز، درآمدهای میلیادری ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی همیشه مورد توجه بوده، پس شناخت دارنده رتبه اول در لیست ثروتمندترین ورزشکاران جهان جذاب خواهد بود. ورزشکارانی که حالا میزان ثروتشان دهان به دهان در بین مردم دنیا می‌چرخد.

10 رتبه اول پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال 2021

یک مجله کسب و کار اخیرا رنکینگ سالانه خود را درباره صد ورزشکار پردرآمد دنیا در جهان منتشر کرده است. کارشناسان بر اساس درآمد بازیکن ها، جوایزی که کسب می کنند، دریافتی های سالانه و ماهانه و از تبلیغات بین ژوئن تا ژوئن تخمین زده اند. 100 تا از ثروتمندترین ورزشکاران دنیا که از 25 کشور مختلف هستند، مبلغ دریافتی شان نسبت به سال گذشته، پنج درصد یعنی 4 میلیارد افزایش داشته است. اپیدمی اخیر که فعالیت های ورزشی را محدود کرده است، باعث شده که درآمد بعضی از ورزشکاران کاهش پیدا کند اما بعضی دیگر به طرز چشمگیری افزایش درآمد داشته اند. با ما همراه باشید تا 10 ورزشکار برتر در لیست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال 2021 را بشناسید.

10. کوین دورانت - بسکتبال :75 میلیون دلار

این ستاره 32 ساله بسکتبالیست آمریکایی نه تنها ثروتمندترین ورزشکار در جهان است بلکه می تواند جزو لیست 10 نفر از ثروتمندترین افراد در حوزه ی ورزش باشد. در سال 2018 دورانت 35 میلیون دلار از طریق اسپانسر های خود ( گوگل - شرکت هواپیمایی آلاسکا- نایک و غیره ) و همچنین از طریق سرمایه گذاری در 30 شرکت دیگر به دست آورد.

9. تام بریدی - فوتبال آمریکایی :76 میلیون دلار

این ورزشکار 43 ساله را ظاهرا نمی توان متوقف کرد. او یک فصل باورنکردنی را در این تورنمنت داشت و توانست اسپانسر هایی داشته باشد. براساس این مجله جدیدترین اسپانسر او یک گوینده در رویداد های مجازی که برای او پول زیادی جمع آوری کرد، بود. همچنین در یک تبلیغات مربوط به عینک و ژاکت کریستوفر کلوز در شرکت های تبلیغاتی حضور داشت که در حال حاضر بصورت زنده اجرا می شوند.

8. لوییس همیلتون - فرمول یک :85 میلیون دلار

لوییس همیلتون به راستی شبیه به یک ماشین عمل می کند. او سریع ترین مرد در فرمول 1 است و نمی توان شکستش داد. وقتی که حرف از سرعت و مهارت در مسیر مسابقه است، او حرف اول را می زند. ششمین جام قهرمانی خود را با بردن 11 مسابقه در مسابقات جهانی 2020 برد و 82 میلیون دلار به دست آورد. لوییس رکورد خودش را هم شکست و با اول شدن، تبدیل به افسانه شد.

7. راجر فدرر- تنیس :90 میلیون دلار

این تنیسور حرفه ای سوئیسی اخیرا به یکی از ثروتمندترین ورزشکاران سال 2021 تبدیل شده است. در حال حاضر فدرر به پایان حرفه ی خود نزدیک می شود اما او شش سال متوالی شماره یک تنیس بوده است و 19 بار جایزه بزرگ در این حرفه برده است. راجر فدرر اخیرا پردرآمدترین ورزشکار در سال 2021 بوده است.

فدرر با به دست آوردن 86 میلیون دلار از اسپانسر هایش (Credit Suisse,Rolex,Mercedes-benz) توانسته به پردرآمدترین بازیکن در بین تیزر های تبلیغاتی تبدیل شود.

rajer

6.نیمار- فوتبال :95 میلیون دلار

هم تیمی سابق مسی و ستاره ی پاریسن ژرمن ( نیمار) جزو شش بازیکن پردرآمد جهان در سال 2021 بوده است. جالب است بدانید که قسمت قابل توجهی از درآمد او از تیزر های تبلیغاتی شرکت های بزرگ و معتبر تامین می شود.

5. لبرن جیمز- بسکتبال :96.5 میلیون دلار

یکی از دلایل پردرآمد بودن این بازیکن در جهان در سال 2021 قطعا بخاطر بردن جایزه The Los Angeles Lakers forward بوده است که فقط بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال می توانند آن را کسب کنند. لبرون برای تیزر های تبلیغاتی شرکت های بزرگ و شناخته شده کار کرده و پول خوبی به دست آورده است.

4. داک پرسکات فوتبالیست :107.5 میلیون دلار

این فوتبالیست معروف فقط در یکی از قراردادهایش مبلغ 160 میلیون دلار را دریافت کرد. قراردادی که او بسته بود، 66 میلیون دلار بیشتر از قرارداد های کل تاریخ NFL بود و همین باعث شد که به یکی از گران قیمت ترین ورزشکاران جهان تبدیل شود.

3. کریستیانو رونالدو- فوتبال :120 میلیون دلار

یکی از بهترین بازیکنان جهان در حال حاضر در تیم یونتوس بازی می کند و از سال 2018 از رئال مادرید به این تیم پیوست. کریستیانو رونالدو سومین نفر در لیست ثروتمندترین بازیکنان جهان در سال 2021 قرار گرفت.

طرفداران رونالدو او را بهترین بازیکن جهان می دانند و بدون وقفه با مسی برای این عنوان می جنگند. در حقیقت او به محبوب ترین سلبریتی در دنیای ورزش در اینستاگرام جایی که تقریبا 300 میلیون نفر دنبال کننده دارد، تبدیل شده است. کریستیانو فقط 44 میلیون دلار از قرارداد های تبلیغاتی با بسیاری از شرکت های بزرگ به دست آورده است.

2.لیونل مسی – فوتبال :130 میلیون دلار

لیونل مسی برای اولین بار در رتبه دومین نفر در لیست پردرآمد ترین بازیکنان جهان در سال 2021 قرار گرفته است. او شش بار برنده جایزه ballon d'Or شده و او را به یکی از بهترین بازیکنان رویایی بر روی زمین تبدیل کرده است.

حتی کریستیانو رونالدو که لقب گران ترین انتقال در تاریخ فوتبال "سال 2009" را در کارنامه ورزشی خود دارد، یک پله از او عقب تر است. لئو مسی تقریبا 35 میلیون دلار از طریق تبلیغات به دست آورده است.

شایان ذکر است که در سال 1990 بازیکنان برای اولین بار وارد لیست ثروتمندترین بازیکنان جهان شده اند و این دقیقا زمانی است که این مجله شروع به بررسی درآمد های ستارگان دنیای ورزش کرده است.

mesi

1.کانر مک گرگور یا همان - ام ام ای :180 میلیون دلار

در دنیای حرفه ای، "کانر مک گرگور" یا همان "کنر مک گوایر" ثروتمندترین بازیکن جهان در سال 2021 شده است. او 180 میلیون دلار از دنیای مجازی و دنیای واقعی به دست آورده است. این ورزشکار معروف در ژانویه از Dustin Poirier باخت اما 22 میلیون دلار از آن مبارزه به تنهایی به دست آورد.

منبع: نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied