شمانیوز
شما نیوز

منزل لاکچری علی دایی کجاست؟ + عکس

علی دایی سال 1383 با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد.

منزل لاکچری علی دایی کجاست؟ + عکس

به گزارش شمانیوز: علی دایی سال 1383 با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد. همسر سابق علی دایی سالیانه یک بار جهت دیدار دختر و پدر راهی ایران می شود. در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند.

 

ثروت میلیاردی علی دایی

کمی بالاتر از چهارراه نور برج رولکس یکی از پنت هاوس های میلیاردی این برج منزلگاه علی دایی سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه فوتبال پرسپولیس است. زیربنای این واحد حدود 1700 متر است. علی دایی چندسال پیش با حضور پرتعداد هنرمندان و فوتبالیس تها گالری جواهرآلات بانام “گالری نور” را افتتاح کرد.

طراحی جواهرات این گالری لوکس بر عهده همسر علی دایی یعنی “مونا فرخ آذری” است.

 

1

 

همسر دوم علی دایی کیست؟

همسر دوم علی دایی مونا فرخ آذری در کار جواهرآلات و گالری و خواهرش دنا در کار نقاشی و مجسمه سازی است:از دیگر سرگرمی های این زوج دوست داشتنی شرکت در مراسم حراج بزرگ آثار هنرهای تجسمی و مجسمه است.

 

 

علی+دایی

 

 

 

دنیز دختر علی دایی کیست؟

 

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

علی دایی که در دانشگاه صنعتی شریف مهندسی متالوژی خوانده در سال 86 از سوی فیفا به عنوان بیست و ششمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان معرفی شد. دایی نه تنها از لحاظ عناوین فردی و تیمی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ ایران به شمار می رود که ثروتمندترین نیز هست. او یکی از سرمایه دارهای بزرگ ورزش به شمار می آید که البته همیشه دستی هم در کار خیر دارد. دایی هم اکنون ساکن نیاوران است.

 

مونا-فرخ-اذری-و-علی-دایی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied