شمانیوز
شما نیوز

دل پیجه شدید فیروز کریمی در نشست خبری + فیلم

فیروز کریمی سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس حرف‌های عجیبی را بر زبان آورد.

دل پیجه شدید فیروز کریمی در نشست خبری + فیلم

به گزارش شمانیوز: فیروز کریمی سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس حرف‌های عجیبی را بر زبان آورد. تراکتور مقابل پرسپولیس با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد اما حاشیه اصلی در کنفرانس خبری پس از این دیدار و توسط فیروز کریمی سرمربی تبریزی‌ها رقم خورد.

وی در کنفرانس گفت: به شدت دلپیچه و بیرون‌روی دارم و نمی‌دانم این چه قانونی است که حتما سرمربی باید به نشست خبری بیاید!

 

ویدئو صحبت‌های عجیب فیروز کریمی در کنفرانس پس از بازی با پرسپولیس

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی فیروز کریمی:

فیروز کریمی  (زادهٔ ۲۴ فروردین ۱۳۳۵ - تهران) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.و پدر زن مهدی تارتار می باشد

 

وی ابتدا در تیم شهربانی تهران بازی می‌کرد و پس از آن به تیم پاس تهران راه یافت. وی به عنوان بازیکن در تیم پاس، قهرمانی در جام تخت جمشید ۱۳۵۵ و جام تخت جمشید ۱۳۵۶ را نیز تجربه کرد.

 

 

 

دوران باشگاهی

فیروز کریمی در دوران باشگاهی، برای تیم های همچون شهربانی و پاس تهران توپ زده است. وی توانسته دو بار قهرمانی جام تخت جمشید را در کارنامه ی باشگاهی اش ثبت کند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، فیروز کریمی در سال 1359 از پاس تهران جدا می شود و به تیم سرباز می پیوندد اما در سال 1363 دو باره به تیم پاس باز گشته و پایان دوران باشگاهی ر ا همراه با این تیم در برگریزان آذرماه سال 1367 تجربه می کند.

 

 

11882

 
 

دوران مربیگری

اولین تجربه ی مربیگری را همراه با تیم پاس تهران در مقابل تفتون مسجد سلیمان بدست آورده است. در سال 1369 با مدیریت فنی مهدی مناجاتی توانست تیم پاس را از لیگ دسته اول به لیگ برتر بیاورد؛ و در ادامه با این تیم قهرمانی ایران و آسیا را بدست آور . کریمی از مارکار آقاجانیان به عنوان بهترین بازیکنش یاد می کند. وی بسیار جنجالی است و از ترفند های جنگ روانی مسابقات بهره می برد که البته بی ارتباط با تحصیلات دانشگاهی اش نیست. استقلال تهران یازدهمین تیمی است که وی عهده دار آن شده است. جدایی اش از استقلال اهواز و پیوستنش به همتای تهرانی این تیم بسیار جنجا برانگیز بود؛ طوری که دست آخر با مذاکرات سران دو باشگا ، عنوان شد که وی هدیه ای از طرف همیشه آبی های اهواز به استقلال تهران است. او که شانزدهمین مربی آبی پوشان پایتخت است، سومین مربی غیر استقلالی آنها نیز بحساب می آید؛ همینطور که اشاره شد او از بزرگان تیم پاس تهران است.

 

775

 

 

خرده اتفاقات

یکی از طناز ترین مصاحبه هایش در ارتباط با میخ های زمین ورزشگاه ابومسلم خراسان بوده است. وی در مصاحبه ای گفت ما در اینجا سوزن ته گر می کاریم و با آب و کود مناسب میخ طویله برداشت می کنیم.

 

در مصاحبه ای که با داشته است از بازی پاس تهرا ن مقابل الشباب عربستان در فینال جام باشگاه های آسیا بعنوان سخت ترین بازی دوران مربی گری اش نام برده است.
 
وی تاکنون دوبار حنجره اش را عمل کرده است

 

دو روز قبل از بازی استقلال اهواز در مقابل پرسپولیس تهران وی عنوان کرد: "او را به قطب شمال می فرستم شاید هم به قطب جنوب"

طبق گزارش روزنامه ی همشهری وی در تمرینات استقلال تهران از بلند گو استفاده کرده است که البته حسن روشن و عده ای دیگر حرکاتی از این دست را برخلاف شان باشگاه می دانند.

 

در بازی با برق شیراز محروم بود اما از پسته فروش جلوی استادیوم بلندگویش را به مبلغ 10000 قرض گرفت و با آن از جایگاه تماشاچیان تیمش را هدایت کرد.

فیروز کریمی کتی داشت که آنرا در بازی های مقابل پرسپولیس بتن می کرد، در راجع به این کت گفت: "بار اول (که آن کت را پوشیدم) دو هیچ باختیم گفتیم اتفاقی است بعد 3 هیچ باختیم و جلوی پیروزی4 هیچ باختیم من گفتم اگر 10تا بازی دیگر ادامه پیداکند 13 هیچ ببازیم آتیشش زدم 4بار آتیشش زدم که الحمدالله بعدش خوب بود"

 

در راجع به عادل فردوسی پور گفت: "باعث تحول فوتبال ما شد و انصافا عادل است."از وی بخاطر طنازی هایش از سوی طنزپردازان ایران تقدیر شد.

 

11277

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied