شمانیوز
شما نیوز

ترکیب استقلال در بازی با سپاهان + ساعت بازی استقلال و سپاهان

با صحبت‌های مجیدی مبنی بر اینکه تیمش با تمام قوا برابر سپاهان بازی می‌کند به نظر می‌رسد او امشب به استراحت برخی از بازیکنانش پایان بدهد.

ترکیب استقلال در بازی با سپاهان + ساعت بازی استقلال و سپاهان

به گزارش شمانیوزاستقلال در حالی امشب به مصاف سپاهان خواهد رفت که نتیجه این دیدار در صورت ناکامی سرخ ها برابر پیکان می تواند در تعیین قهرمان لیگ برتر تاثیر زیادی داشته باشد. .

 

اتقلال پیش از مصاف هفته پایانی مقابل تیم تحت هدایت محرم نویدکیا، در دیدار مقابل نساجی مازندران درحالی که از حریفش یک بر صفر عقب افتاده بود با نتیجه سه بر یک پیروز شد اما حضور در این مسابقه دو محروم برای آنها داشت. بابک مرادی با کارت قرمز جریمه شد و همینطور رشید مظاهری هم که کارت زرد گرفته بود محروم است. استقلال برای این بازی همچنین احمد موسوی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد.

 

استقلال برای بازی امشب دوباره سیدحسین حسینی را درون دروازه خواهد داشت.  خط دفاعی پس از گذشت محرومیت سیاوش یزدانی به احتمال با حضور این بازیکن در کنار محمد نادری و محمد دانشگر تکمیل می شود.

 

در خط میانی وریا غفوری، متین کریم زاده، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و آرش رضاوند بازیکنانی هستند که به احتمال مورد نظر مجیدی برای این بازی خواهند بود.

 

به دنبال صحبت های مجیدی مبنی بر اینکه تیمش با تمام قوا برابر سپاهان بازی می کند به نظر می رسد که استراحت بازیکنان ترکیب اصلی به پایان رسیده و در خط حمله هم شاهد حضور مهدی قایدی در کنار ارسلان مطهری خواهیم بود.

 

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، متین کریم زاده، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied