شمانیوز
شما نیوز

اوستون اورونوف | پرسپولیس

دلبری ستاره جدید از پرسپولیسی ها | محبوبیت باورنکردنی اوستون اورونوف در پرسپولیس

نمایش اوستون اورونوف در دو بازی اخیر همه طرفداران پرسپولیس را به آینده امیدوار کرد او در مدت کوتاهی بین هواداران محبوب شد.

دلبری ستاره جدید از پرسپولیسی ها | محبوبیت باورنکردنی اوستون اورونوف در پرسپولیس

به گزارش شمانیوز،‌ اوستون اورونوف خرید تازه وارد پرسپولیس است اوستون اورونوف مورد توجه استقلال هم بود  به نظر می‌رسد اوستون اورونوف هم جزو خارجی‌های با کیفیتی باشد که وارد فوتبال ایران شده‌اند و نمایش اوستون اورونوف در دو بازی اخیر همه طرفداران پرسپولیس را به آینده امیدوار کرد.

پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی بود و توانست چند ستاره را به ترکیبش اضافه کند. با این حال بدون شک بهترین خرید این تیم اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی بود. این بازیکن جوان و آینده دار که در ترکیب تیم ملی ازبکستان هم درخشیده بود، خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و نمایش‌های خیره کننده او در بازی‌های اخیر باعث شد تا نگاه‌ها به او خیلی زیاد شود.

اورونوف با تکنیک و سرعت فوق العاده‌اش جان تازه ای به خط حمله پرسپولیس داد و حالا رقبا از تقابل با این ستاره هراس دارند. اورونوف که به نظر بازیکن بی حاشیه ای هست،خیلی زود به ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها تبدیل شده و هواداران پرسپولیس همه جا از این بازیکن صحبت می‌کنند. این درحالیست که این بازیکن تازه به پرسپولیس آمده و خیلی زود بین پرسپولیسی‌ها محبوب شده است.

درخشش او در بازی‌های اخیر و تکنیک بالای او باعث شد تا روز به روز دنبال کننده‌های او در اینستاگرام بیشتر شود. او قبل از آمدن به ایران دنبال کننده‌های زیادی نداشت ولی حالا 460 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و قطعا روز به روز هم به این تعداد افزوده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied