شمانیوز
شما نیوز

گیورگی گولسیانی | پرسپولیس | دربی

اسلحه پنهان اوسمار و پرسپولیس در دربی را بشناسید| گیورگی گولسیانی آماده یار کمکی بودن در دربی

حضور ستاره گرجستانی پرسپولیس در آخرین تمرین سرخ‌ها پیش از دربی، هواداران این تیم را امیدوار کرد

اسلحه پنهان اوسمار و پرسپولیس در دربی را بشناسید| گیورگی گولسیانی آماده یار کمکی بودن در دربی

 

به گزارش شمانیوزگیورگی گولسیانی در بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد گیورگی گولسیانی بعد از آن تصمیم گرفت به هزینه خودش و با هماهنگی با مدیر تیم راهی کشورش شود تا در گرجستان به درمان مصدومیت نه‌چندان شدید خود بپردازد. این درحالی است که کلینیک باشگاه پرسپولیس کاملا مجهز به وسایل روز دنیاست اما در این مورد باخبر شدیم بعد از طولانی شدن مصدومیت برخی بازیکنان پرسپولیس، ازجمله میلاد سرلک، وحید امیری و... به خاطر آسیب‌دیدگی مشابه، گیورگی گولسیانی نسبت به کادرپزشکی تیمش مانند چند همبازی دیگر خود بی‌اعتماد شده و به همین خاطر تصمیم گرفته راهی کشورش شود. ضمن اینکه در این مورد نه کادرفنی با گیورگی گولسیانی مخالفت کرد و نه باشگاه پرسپولیس.

پرسپولیس در شرایطی آماده دربی برگشت لیگ بیست و سوم شد که علاوه بر مرتضی پورعلی‌گنجی که فصل را از دست داده، دو مدافع دیگر خود را نیز در دسترس نداشت‌.

حسین کنعانی پیش از دربی با یک کارت زرد اشتباه محروم شد و گولسیانی نیز تا همین روز گذشته به دلیل مصدومیت کارهای اختصاصی خود را پیش می‌برد و در تمرینات گروهی حضور نداشت.

با این حال انتشار تصویری از گولسیانی در آخرین تمرین سرخ‌ها، باعث امیدواری هواداران پرسپولیس شد و سایت باشگاه نیز اعلام کرد این تمرین بدون مصدوم برگزار شده است.

حال باتوجه به اینکه گئورگی در دو بازی گذشته غایب بوده و به‌تازگی به تمرینات اضافه شده، در صورت حضور او در لیست دربی، شاید اوسمار روی او برای جلوگیری از تشدید مصدومیت ریسک نکند. با این حال این احتمال هم وجود دارد که گولسیانی بسته به شرایط بازی و آمادگی او، یار تعویضی سرخ‌ها بشود. او بارها حتی در خط حمله هم ناجی تیمش بوده است و می‌تواند در دربی بار دیگر اثرگذار باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied